~Maja Mor~ Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg ser at vi har nok en diskusjon her. Og typisk nok er HI anonym. Men det er ikke det det handler om denne gangen... Selv om jeg mener at man bør kunne stå for det man mener med nick og faktisk komme bedre ut fra situasjonen p.g.a det! Men nok om det... Jeg tar IKKE kritikken til meg fordi jeg svarer på veldig mange innlegg her, det har jeg også fått ros for. Jeg trenger ikke ros for det, men setter naturligvis pris på det. Når det kommer nye inn her, så kommer jeg alltid med et svar hvor jeg ønsker velkommen. Det er ikke alltid jeg er her og det er mulig et er noen som ikke har fått et Hei fra meg når de annonserer sin ankomst. Når jeg ser innlegg hvor noen spør om forkortelsene våres her, så dytter jeg ALLTID nyttig lista opp. Det må da noen ha lagt merke til, av de nye her.... Det er ikke slik at det er bare vi som er her mye som får svar. Jeg svarer faktisk alle innlegg jeg føler jeg kan noe om. Uansett hvem det er fra. Noen ganger vet jeg ikke noe om det som blir spurt, og da er det vel i alles interesse at jeg ikke svarer? Og noen ganger ser jeg andre har svart det jeg ville svart, og da er det ikke alltid jeg svarer, for HI har jo allerede fått svar. Jeg får håpe at alle som bruker dette forumet kan være klar over dette. Vi kan ikke forlange svar på alt her, vi sitter ikke alltid med svar og vi er ikke alltid her. Jeg for min del er bare på 1 siden. Så det er sikkert noen som har gått meg forbi. Men hvis dere ikke har fått svar, så spør igjen. Men ikke bli sint og si at vi skal skjerpe oss, der maner til dårlig stemning her og det er så ødeleggende. Håper på forståelse for at man ikke alltid kan svare og dytt heller opp innleggene, så blir det nok svar til slutt. Bare ikke si slik som en anonym sa en dag "Takk for at INGEN gidder å svare". Hvis man blir så sint, er det vel få som gidder å svare. Jeg har som sikkert alle her hatt innlegg som ikke har fått svar. Men da tenker jeg bare sånn at det var sikkert ingen her som kunne hjelpe meg. Så er det bare å spørre igjen hvis man vil det :-) Håper på en hyggelig kveld her i dag! Klem fra
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Tror dette er et så bra forum at vi blir litt bortskjemte. Vi glemmer at de som sitter å svarer ikke er leger eller fagpersoner: Vi får jo svar på alt mellom himmel og jord. La oss heller være takknemlig for at det finnes en slik side, og at det finnes kvinner der ute som er villig til å dele av sin kunnskap kun for å være snille.. Så takk: Maja-Mor, Emblemamma, Kirsty, Lurv, Vetlis og alle, alle, alle andre som er med på å gjøre denne siden så utrolig bra:-)
~Maja Mor~ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Det var godt sagt! Dette er jo et knall bra forum og sted å "være" mens man prøver.
tina 79:) Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg føyer meg med i takken! Har ikke prøvd så veldig lenge enda, men jeg håper at prøveperioden har blitt forkortet pga alle de fine svarene vi får her. Mange av svarene kommer fra damer som har barn fra før, eller som er erfarne testere, og selv om dere ikke er leger, så vet dere iallefall nok til at mine spørsmål har blitt litt færre. Det er også veldig nyttig for oss "nybegynnere" å lese oss litt bakover i innlegg. Mange spørsmål har blitt besvart mange ganger før, og det går jo an å lete litt selv også. (ellers så har jeg forstått at der det står "NYTTIG INFO TIL ALLE... inneholder enten svar på forkortelsene vi bruker, eller andre ting som mange lurer på, så let etter disse trådene, og når dere finner dem, så dytt gjerne!) Har merket at miljøet her er veldig positivt, og det er jammen bra, fordi det å slite med å få barn er ikke alltid noe som får frem det beste i oss. Takk til alle trofaste slitere som er her inne med humor, glede og en trøsteklem til de som har det vondt. Tusen takk til alle som er med å gjøre ventetiden litt kortere!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 denne kritikkdebatten har jeg ikke fått med meg, men jeg kan "trøste" dere med at sånn er det på maaaaange forum! I alle fall der det er god stemning fra før, for da er det noen som tar det veldig personlig dersom de ikke får svar på det de lurer på, eller for få (jada) svar på det de lurer på. Hadde neon sånne som slengte med leppa på Aprilklubben 2005 på DiB for noen mnd siden også. Men jeg vil TAKKE jeg, for alle svar jeg får, enten det er få eller mange, gode eller teite, fordi det da faktisk er noen som har giddet å bruke tid på spørsmålet mitt, enten det er glupt eller uvitende (hvorfor spør man, liksom). Og minne alle på at alle ikke er online 24/7 og at det derfor er lettere å få (mange) svar noen ganger mer enn andre. Og jo mer man sliter ut disse sidene (ikke bare med spørsmål men også litt skravel - for det er så koselig), jo mer vil folk føle seg "kjent" med en, og dermed kanskje gi andre typer svar enn det man ville gitt noen man ikke "kjente". Kjør på jenter - jeg syns det er kjempetrivelig her inne!! @}--,---'---,---'------
Klokka tikker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 He, he.... skrev et innlegg til alle de nye her... Ingen har svart eller kommentert... Så det var en morsom øvelse.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 jeg så jeg ble nevnt i dette innlegget lenger ned i her...at bare vi kjente får svar? For det første tar d ofte litt tid før jeg får svar på alt jeg lurer på og...og for det andre SÅ HAR IKKE JEG betalt for å være inn på her og svare på spm...og som flere sier..desverre er det litt kjedlig for oss som er her ganske mye og svare på samme spm ørten gang.......når jeg var ny her leste jeg meg TIL MYE før jeg spurte.....akkurat på grunn av dette....vi er ikke eksperter eller leger......desverre..... men jeg prøver så godt som jeg kan....... Gjør som meg når dere IKKE får svar med engang..dytt dere selv opp så ser helt sikkert noen det........det ordner seg. ha litt tålmodighet... KLem til alle!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes det er fint at du tar deg tid til å svar på det du kan jeg... Og det du ikke rekker eller det du ikke svarer på gjør da ikke no... Det kan det være andre som snapper opp... Bare vær her og kos deg.... Herregud, de som gir kritikk bør finne seg noe annet å gjøre, for her er det topp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå