Gå til innhold

Ok...svar meg ærlig!!! Alle sammen!

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet er jeg nå under 90kg og hører ikke til her lenger. Og igjen har jeg hørt at jeg ikke har noe her å gjøre. Er vel forsovet enig, MEN.....

For ikke så veldig lenge siden veide jeg over 100kg, og har fått fin støtte, og hjelp til motivasjon og mer her inne. Så jeg kunne tenke meg å være her inne til jeg ble "ferdig". 5 kg til så skal jeg prøve på en ny baby så da er det slutt med slanking.

Er det greit for dere at jeg er her de siste kiloene? eller er det ikke? For hvis det ikke er så skal jeg takke pent for meg og gå!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6245451-oksvar-meg-%C3%A6rlig-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det i grunnen som deg... er jo også under 90... NÅ... så jeg slenger meg på spm ditt, samtidig som jeg håper at vi kan få bli her litt til... jeg føler meg veldig hjemme her, selv om vi i følge en del andre ikke har noe her å gjøre lenger.... :-)

Alle dere damene som har tatt av så mye er til stor inspirasjon for oss andre. Selvfølgelig skal dere være her :)

Da ser vi jo at det nytter, selv så har jeg såvidt sneket meg rett under hundre... håper ikke jeg blir kicka ut om 10 kilo :)

Selvfølgelig hører dere til her!!!

Dere vet hvordan det er å være store og gir utrolig mye inspirasjon og motivasjon til oss som har et stykke igjen til vi når matchvekta for å si det sånn :-)

Vær så snill å bli her!!!!!

Annonse

Det er helt greit. Dere svarer ærlig og det repekterer jeg. Ikke skryter jeg og ikke syter jeg. Ikke veier jeg under 70kg, men under 90kg.

Så da takker jeg pent for meg. Og den støtten dere har gitt meg i min vektnedgang. Hva skulle jeg gjort uten dere!?

Og jeg håper dere flinke damer støtter hverandre igjennom vektnedgangen:-)

Lykke til ALLE sammen!:-)

kjære Desirée! og *lykkelita* :)

for min del er dere hjertelig velkomne til å bli!!!

jeg er 90+, men jeg håper at jeg i løpet av mitt grete roede kurs vil krype under den magiske grensen... og da håper jeg, som dere at jeg også er velkommen her, det er stor forskjel på å veie rundt 90, og det å nærme seg idealvekten!

håper dere blir, og støtter oss i kampen, og at dere kan føle dere like velkomne som alle andre!!

*klem*

Annonse

... Men i og med at nokon seier at dei helst ikkje vil ha dei under 90kg her inne, så er det jo bra å respektere det. For min del må dåke som sagt berre vere, men eg meiner som så at dersom ikkje ALLE vil, så er det gjerne bedre å gå.

(Blir litt som i formingstimane på skulen. Nokon ville ha på radioen, andre ville ikkje. I og med at radioen ville vere ein skikkelig irritasjon for dei som IKKJE ville ha den på, vart det bestemt at så lenge det var EIN person - eller fleire - som ikkje ville ha på radioen, så blei den ikkje slått på... - Desirée, håpar ikkje du tar deg nær av å bli samanlikna med ein radio på ungdomsskulen ;-p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...