Gå til innhold

Er litt nysgjerrig i dag jeg og derfor lurer jeg på....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten her er veldig planlagt. Etter nr2 fikk jeg høre at jeg kanskje ikke kunne få flere barn p.g.a noe med eggstokkene. Så ble jeg gravid i november i fjor, og ble overrasket, men kjempeglad.-men mista i januar. Deretter ble jeg undersøkt med UL og masse annet, og fikk høre at både livmor og eggstokker fungerte bra, og at vi kunne prøve igjen etter 2 mnd. Så lillegutt satt på første forsøk etterpå..

Og nå er vi kjempelykkelige 3-barns foreldre om ca 3 mnd...:-)

Annonse

hmmm... ikke planlagt... vi hadde pratet om en liten, men ikke før i april 2008... trodde ikke vi trenkte dong i badekar(med tanke på vannet)... men vi er kjempeglade for det... tror ikke det gåt ant å glede seg mere...

Både og.. Vi hadde prøvd en stund, og så ombestemte egentlig jeg meg og sa at jeg har ikke lyst til å få barn på denne måten, jeg vil adoptere, mannen min steilet litt ved den tanken, og vi bestemte oss for å legge det på is, (dvs jeg..:)), men da var det for sent. Dagen etter bryllupet var testen gravid og jeg får ban på 'den gamle måten' Og det blir første og SISTE gang!!!! Nå skal jeg begynne å spare opp penger til å adoptere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...