Gå til innhold

Er litt nysgjerrig i dag jeg og derfor lurer jeg på....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var mini veldig uplanlagt, hadde nettopp begynt på skole pluss at vi tenkte at det fikk holde med fire:-) Men han er veldig velkommen, men nå er det slutt. Har bare plass til fem!!!

Annonse

denne var VELDIG uplanlagt..... fant ut at jeg var gravid ca 1,5 måned etter at jeg ble sammens med sambo....

så vi overrasket mange for å si det sånn.... rakk jo å treffe svigers en gang før sambo måtte fortelle at dem skulle bli besteforeldre :)

Annonse

Vi hadde tenkt å vente til høsten da vi hadde div. festligheter og bryllup i sommer. Og så ville vi ha vårbarn. Yeah right. ;) Samboer sier han bare så hardt på meg så var jeg gravid! ;) Så det var vel uplanlagt akkurat i mars ja! Men kunne vi være lykkeligere nå? Tror ikke det.. :)

Veldig planlagt denne gangen. Var faktisk min samboer som sa han ønsket seg et barn til. Jeg hadde vært klar for det lenge, men ville liksom vente til han var sikker også...

Det gikk bare en mnd før "skuddet satt".. he he Med storesøster prøvde vi i over ett år...

veeeldig planlagt her også!!

første gang tok det bare ca 2 uker fra jeg glemte pilla til jegvar gravid ( var ikke planlagt)

men denne gangen tok det faktisk 17 mnd fra vi ble aktive prøvere til spira satt!! (forbanna psprøyte!!)

ikke akkurat planlagt å bli gravid i mars, men, men.. hehe

har ALLTID sagt at jeg ikke skal ha barn i desember, men sånn blir det, og vi er IKKE lei oss for det ;)

klem, klem

Var også her VELDIG planlagt. 3. gang jeg er gravid siden i fjor sommer, så det har tatt litt tid før spiren satt bom fast på rette plassen og utviklet seg normalt =P Så vi har ikke turt å smile eller fortelle for mye før jeg var nesten 4 mnd på vei, nå bare gleder vi oss =D

Ikke planlagt....og med prevensjon. Med fire barn fra før, og plass på drømmestudie denne høsten, tok det en stund å venne seg til tanken...

Ble mamma som 17, 21, 23 og 35....tenkte at NÅ var det på tide å skru igjen for godt ;-)

Men....gleder meg veldig til gutten kommer :-) Alt annet blir så uvesentlig i forhold!

Absolutt planlagt, men hadde vel kanskje trudd at det skulle gå litt lenger tid enn det gjorde... Tenkte at vi skulle ha det i boks sånn at barnet kom uti 2007 en gang, men det ble et desemberbarn, gitt. Men det gjør selvfølgelig ingenting:-) Ca 14 dager fra jeg slutta med pillen til jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...