Gå til innhold

liten tanke tenker..

Tulletutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er man ung gravid??

her virker det som du er ung når du er 19, men ikkje så ung når du er 20 det virker som dette er felles andre plasser og. noen andre som har tanker rundt dette??

er selv 19 blir 20 til neste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er iallefall 20 og føler meg veldig ung.

Skrevet

Jeg blir tjue ganske snart.. Og jeg føler meg ikke akkurat som noen bestemor! ;)

Skrevet

jeg er 22 og føler meg mer enn gammel nok til å ta vare på et barn..

man er mest fruktbar når man er mellom 20- 25...

jeg synes ikke det er forsvarlig å få barn når man er langt over 30.. da begynner det å bli stor fare for at ikke barnet blir normalt og det er større fare for kromosom feil(feks downsyndrom)

vi unge har spreke friske kropper som kan produsere friske barn. synes heller ikke det er positivt for et barn å ha altfor gamle foreldre.. man har lettere for å ha kontakt og også å forstå sine egne barn når det ikke er 35 års aldersforskjell..

det er jo ogsåjkoselig for et barn å ha besteforeldre hvis dette er mulig.. tenk så lenge man kan være bestemor om barnet kommer når du er 45-60. det er koselig både for barnet og bestemoren.. på den måten knytter man sterkere famile bånd. barnet føler seg tryggere med familien rundt seg.

men synes at man skal bli ferdig med grunnskole, vgs og ha fått seg en jobb og fast bosted. og ikke minst en kjæreste man elsker og stoler på.

mvh hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...