Gå til innhold

Tøybind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere tøybindene og hva består de av? Er nysgjerrig på dette og har lyst til å prøve da jeg egentlig føler meg ukomfortabel med vanlige bind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mine tøybind hos mammaogmeg,og de består av ren bomull.

Jeg har dem med trykknapper,som du kan kneppe rundt skrittet på trusa,og da sklir dem ikke

Skrevet

Mine er av merket ImseVimse. Er ein "holdar" med sperrelag som ein legg ein bretta bomullsklut inni. Byter berre kluten om holdaren ikkje er tilgrist kvar gong. Holdaren har knepping, slik som marianne over her beskriver.

Er ikkje heilt fornøgd, skulle eg ha kjøpt no, hadde eg nok gått for nokon i "mammaogmeg-stil".

Skrevet

Tusen takk for svar begge to. Har vært inne på mammaogmeg og sett på bindene der. Etter som jeg forstår er de av merket ImseVimse, eller tar jeg feil? Hvor mange skal en kjøpe egentlig? Vasker dere de etterhvert eller noe mensperioden er over? Hilsen Grønn.

Skrevet

Jeg har tøybindene fra mammaogmeg,og de har merket ImseVimse og er skikkelig gode.

Jeg har kjøpt 15stk.for jeg bruker tøybleier på lillegutt,og da vasker jeg bindene sammen med bleiene(2hver dag),men jeg anbefaler å kjøpe så mange bind så du har ut hele mensperioden,og vasker alle sammen når mensen er over(hvis du ikke har bleiebarn).

Tenk etter hvor mange papirbind du brukte i den perioden,og kjøp noen tøybind ekstra.

PS!Kjøp nattbindene oxo.De er lengre,og kjempefine og bruke på natten.Jeg har kjøpt 5stk. av dem.

Håper du fikk svar på det du lurte på.

Skrevet

Ja tusen takk! Nå er alt mye klarere. Har bleiebarn ja men pappaen nekter å starte med tøybleier til ungen. Ja ja, han får bestemme litt han og da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...