Gå til innhold

Etter en SA.......


Hvitveis

Anbefalte innlegg

Kan man da begynne å prøve igjen med ei gang igjen? Jeg har akkurat hatt en sa, denne uka:( Er veldig ivrig etter å sette igang igjen. Noen som vet? Kan man bare hoppe til køys igjen eller bør man vente til etter neste mens? Jeg en nemlig veldig klar igjen, vil så gjerne ha en liten spire som sitter:)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

trist å høre om din SA, håper det går bra med deg!!

 

Jeg hadde en SA i juni og fikk beskjed av damene på kvinneklinikken at jeg faktisk kunne bli gravid før jeg hadde hatt en mens.. at jeg kunne ha eggløsning før jeg fikk mensen tilbake og derme bli gravid. de sa til meg at dette ikke gjorde noe ( noen mener du må ha en mens først, men som oftes så ordner kroppen opp selv)

 

men fikk streng beskjed om å ikke ha sex før blødningene fra SA hadde stoppet helt, heller ikke bade i badekar eller basseng. du kan fort få bakterieutbrudd nå.. så hadde jeg vært deg ville jeg ventet til kroppen hadde ryddet opp ferdig og hoppet til køys.. he he

 

 

masse lykke til hvitveis

gleder meg til å se deg på 1.trimester igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 9 uker på vei, og jeg fikk aldri noen mens etter min sa i juni/juli. Ble gravid igjen rett etterpå!

Og alt er bra med den lille som spreller og vinker :D

 

Sett i gang! Min lege sa at det ikke hadde noe å si for om den neste spiren skal sitte eller ei. Men det kan jo bli litt verre med å fastsette termin ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...