kaffeplante Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hei. Jeg har som nevnt i går fått meg ny jobb og starter i den mandag 2.oktober.Hadde oridnær UL 9.oktober opprinnelig.Jeg har lite lyst til å fortelle at jeg skal på UL så tidlig på jobben...og ringte og fikk ny time til UL fredag 29.september.Men hun dama mente at det var for tidlig da og at jeg mest sannsynlig måtte tilbake igjen.... Men har jo lest at Ul blir tilbudt mellom uke 17 og 19 til de fleste gravide her.Jeg hadde første dag i siste mens 1.juni og med mitt hode finner jeg da ut at jeg er 17+1 den fredagen 29.september...stemmer d eller? Så er det noen her som har vært på Ul så tidlig uten å måtte tilbake??? Håper på svar altså
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 jeg var på Ul uke 17. Ingen problem, måtte heller ikke tilbake. legen hadde til og med ett nytt apparat som han ikke fikk helt til så ting var litt uklart, men likevell klarte han det helt fint
seff Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg var på UL i uke 17; det gikk helt fint og måtte ikke tilbake.
MammaAskepott Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Ein blir jo innkalla på UL mellom mensterminens uke 16-19, for da ser man best det man skal sjå etter. Eg var på Ul mandag, vart tilbakesatt nesten 2 veker i termin, og var visst i uke 17. men edt gjorde ingenting, og ingen som sa noko om å koma tilbake. Trur du kan slappe av med det. Og om du treng gå tilbake, er nødvendigvis ikkje det før du er lengre på vei, og har fortalt det i nye jobben!! Tvi Tvi i ny jobb da!! Alltid spennende!!
-anita- Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Hei jeg var på UL nå på tirsdag (05.09.06). da var jeg 16+5. det gikk helt greit det. måtte ikke komme tilbake. hun kunne se at det kanskje blei ei lita jente:) hun ville jo ikke si 100% sikkert, men det så veldig jentete ut sa hun. så hele babyen klart og tydelig. hun var så søt. lå og suttet på tommelen:) om en 2 mnd tid skal jeg bestille 3D UL gleder meg til å se henne igjen.
selfangerkjerringa Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 jeg var på ul uke 16, det var for tidlig. Uke 18 fikk jm sett omtrent alt, men jeg måtte tilbake i uke 21 for dobbeltsjekking av hjertet.
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jepp, var 17+5 de så alt, og måtte ikke tebake=)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 jeg var nettopp til ultralyd og jeg er i uke 20. var i uke 15 og,men var mye morsommere nå,babyen var blitt mye større og hadde mer tydelige trekk. Lykke til
Elise og mamma Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Jeg var på ultralyd på tirsdag (05.09.06), og da var 19 uker på vei (ifølge siste mens), men jordmor sa at jeg antakelig ikke var mer enn 16 uker på vei. Fikk ny time om tre uker. Gleder meg til å se det lille barnet mitt igjen!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Hm.. jeg skal på ul når jeg er 17 uker. 10 dager til altså.. Det var jordmor som satt timen så regner jo med de får sett det de vil da.. Hvis ikke sier ikke jeg nei takk til en ekstra ul..
oesmamma Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 jeg har. vår lille gutt lå så langt nede at vi måtte tilbake - men d er jo bare en sjans til for å se gullet!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Var på us i uke 17 og måtte komme tilbake for det var for tidlig.
SpongeBob Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer med ny jobb - kan du ikke bare si du har en legetime, eventuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå