Gå til innhold

HELT SERIØST!!!!

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner jo at man er svært lei nå man nærmere seg termin, og ikke minst på overtid. Gikk selv 11 dager over tiden med nr. 1, men det er vel ingen av dere som virkelig TROR at kanel "fødepizza (ha ha, noe så idiotisk), ananas og alt dette her setter igang en fødsel!?!?!?!?! Blir nesten litt skremt hvor lettlurt det går an å være. Nesten som å kjøpe slankepiller detet her- TROR dere virkelig at svart er sååå enkelt, og derfsom det er noe som setter igagn fødselen hadde detet garantert vært OPPLYST, og noen hadde tjent seg steinrike på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt enig med deg faktisk. Har vært såååååååå fristet til å kjøpe disse bringebær kapslene, men helt ærlig kan jeg ikke FATTE at det kan ha noen effekt! Vannet gikk forrige gang etter inntak av store doser kanel, men kan jo være det hadde gått uansett?? Ikke godt å si.. SEX har jeg troen på, og fysisk aktivitet, men lite annet! Akupunktur kanskje..

Skrevet

Er for såvidt enig med deg hamster1.. men det kan jo tenkes at hvis man er MODEN og tiden egentlig er der at det kan framskynde det.. men da tror jeg vi snakker timer toppen et døgn liksom.. ikke flere uker.. babyen er jo ikke klar før den er klar...

det tror jeg i hvertfall:=)

men om det finnes noe som kan modne så hadde det jo vært fint:=)

Skrevet

JA, som sex osv. er jeg ening,. MEN kanel, ananas, og pizza.. Det ER faktisk ikke mulig!!!! ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Men jeg tror ikke ungen kommer før den selv har tenkt det uansett. Kanskje noe hjelper den på vei, men da er man vel aller helst moden også.... Jeg vet ikke.

Skrevet

når det gjelder bringebær kapsler skal jo de bare være bra for livmoren ( har selv kjøpt dem må jeg innrømme) både før og etter garviditeten.. men de skal ikke framskynde noen fødsel så vidt jeg vet i hvertfall:=)

Har også tro på akupunktur i forhold til modning :=)

evnt akupressur :=)

Skrevet

Akupunktur hjalp meg å få melken til å renne, og til å få morkaken til å løsne. Da hadde jeg ikke tro på det i utgangspunktet, men jeg sååååå og kjente at det virket. Men sant som de over her sier, at man må nok være moden ja! Ellers går det nok ikke! Annanas.... høres ut som god gammeldags humbug.. men har ikke prøvd det selv da! Har heller intet bevis for at det ikke virker..

Skrevet

Akupunktur er noe helt annet. Det er kanelen, pizzaen og ananasen jeg flirer av ;-)

Hva Bringebær kapsler angår så er jeg IKKE intereserrt i at livmoren min skal trekke seg sammen noe fortere enn den egentlig skal.

Skrevet

Jeg har tro på akupunktur! Det er all denne maten jeg flere av. Folk må skjønne at det bare er oppspinn.

Skrevet

har prøvd akupunktur 3 ganger for modning ,men alt var helt lukket ennå.ingen tegn til modning

Skrevet

ka med lactulose da??? har hørt det er en del som tar det å at det setter i gang fødselen?

jeg vet ikke er førstegangs fødende og i grunnen lettlurt med måter på hvordan sette i gang fødselen....

men at kanel og ananas setter i gang fødselen er vell unaturlig i seg selv!!!!

Skrevet

Men jeg synes da det er bedre at folk bruker sånne "harmløse" metoder, enn at de skal prøve å hoppe dem ut, eller løpe opp og ned trapper, som virkelig ikke er bra.

Skrevet

JA, det er jo harmløst, men jeg må la at vokse oppegående damer VIRKELIG gidder å spise kanel osv. fordi de tror at det kan sette igang fødsel.. Hva med å bare vente til ungen komemr ;-) ingen har per. dags dato "blitt igjen der inne" :-)

Skrevet

Lactulose tror jeg nok heller ikke har noe effekt. Det brukes ofte som avføringsmiddel og gjør tarminnholdet mykere visstnok. Det er noe av det som jordmødre og apotek har anbefalt for gravide siden det ikke skader barnet så da er det vel tvilsomt om det kan framskynde fødsel.

Uansett, barnet kommer ikke før det selv vil.

Skrevet

Er sååååå enig, en må jo ikke glemme at det er barnet som er viktigst her. Han er der inne til han er klar, så får jeg smøre meg med tålmodighet :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...