mamma i aprli Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 hei.. før jeg ble gravid elsket jeg salamipølse, men no er jeg 9+3 og klarer ikke salamipølse, bare jeg kjenner lukten av salamipølse så brekk jeg meg =( noen som har det slik med andre matvarer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Hamburger og pommes frites, det er helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasa :-) Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Har en mann som ver VELDIG glad i lasagne, men jeg orker ikke tanken på det engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 Her reagerer jeg på tannpasta, tobakksrøyk og GRANDIOSA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har det på den måten med det meste av middag!!! Synes alt er for salt, jeg....buhuuu! Det eneste jeg har lyst på nå, er frukt og vann. Og te. Har liksom lyst på alt som kan virke litt forfriskende. Merkelig, for jeg er ikke så kvalm lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. september 2006 #6 Del Skrevet 8. september 2006 jeg er sulten hele tiden, men ingen ting frister... Blir kvalm av å gå i butikken. Pga luktene, men også bildene kan få magen min til å vrenge seg. Når det gjelder salami, så har jeg aldri vært spesielt glad i det, men sist jeg var gravid, måtte jeg ha det hele tiden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå