Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Venninnen min sparket tåa i et bord, og snakket om det resten av dagen. Er det bare jeg som må finne meg i å høre på sånt? Ane
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hehehehe.... Vel trenger vel ikke å snakke om det heeeele dagen men hypokonder er a vel nok ikke...Nå kjenner jeg henne ikke men det gjør jo no sinsykt vondt å sparke bort i bordet da... Spesielt når det er lilletåa eller den ved siden av... =o) Bare tenker på det så får jeg vond=o)hehehehehe... Kan vel si at det gjør vondt ja, men gidder ikke å sitte å høre på det heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeee dagen=o)
rakkerunge Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Å være hypokonder betyr at du tror at alle kroppslige symptomer er (livsfarlige) sykdommer, så med mindre hun er sikker på at hun kommer til å miste tåa etter å ha sparket bort i den, så er hun nok ikke hypokonder Høres mer ut som hun har et temmelig stort behov for oppmerksomhet, og det er jo ikke noe mindre slitsomt. Føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå