Gå til innhold

Hei søte jenter:)


Gjest

Anbefalte innlegg

sitter nesten med klumpen i halsen her jeg nå. Leste etterlysningen min her, og så rørt over å se dere bry dere sånn.

 

Circe27: ble så glad over mailen din her i går. Som du svarte de andre her, så har jeg tatt en liten pause herfra. Alt er jo bra med magen, men går hele tiden med en bekymret følelse, noe som går ut over skole og konsentrasjon. Fant ut at det var det beste for meg å ta en liten bim-pause, bare prøve å slappe av i stedenfor. Skal tilbake til ny ul om en uke (15.9) og da håper jeg at jeg kan klare å legge bekymringene på hylla.

 

Skolen tar også enormt mye tid, og den tiden som ikke går med til lesing-går til soving;) Mannen er også langt vekk nå (er i Sudan på jobb) noe som heller ikke gjør tankestrømmen lettere. men om 3 uker er han hjemme igjen og DET blir godt:)

 

Lover dere at om det skulle skje noe, så skal jeg si i fra til dere her inne. og jeg lover å si i fra om hvordan neste ul gikk. Alt så fint ut sist, så krysser fingrene for det samme igjen. Nå må jeg nesten sette meg ned med bøkene igjen, men tusen takk nok en gang fo omsorgen og omtanken dere viser:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre fra deg!

Vi var litt bekymret da du plutselig forsvant, men skjønner at en pause gjør seg. Lykke til så lenge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...