Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke positiv test???


celin-e

Anbefalte innlegg

Hei.

Tok akkurat en test. Hadde sist mens den 4 august og skulle hatt den 4 september. Er aldri forsinket. og alikevel er den negativ.

Har ingen tegn til mensen heller. kun litt murring.

Skjønner at den er negativ for at jeg ikke er gravid, men hvor lang tid kan det ta før den blir positiv, tror dere det hjelper å ta det med morgen utrin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv og ta en test igjen om noen dager og morgenurin...

jeg fikk posetiv test 10 dager etter at jeg skulle hadd mensen..

 

lykke til =)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei celin-e!

Jeg testet frem og tilbake i ca 10 dager etter at jeg forventet mens, fikk ikke positiv test.

Til slutt ble jeg så lei at jeg dro til legen nå på tirsdag, der tok jeg nok en urinprøve som var negativ... Da sa legen til meg at jeg kunne få ta en blodprøve som også kan påvise hcg. Fikk svar på prøven i dag, og den var positiv!

 

Så det alt bunner og grunner i er at det er ikke sikkert at man slår ut med en gang. Jeg er nå 6 uker på vei og har fortsatt ikke testet positivt på urinprøve, bare blodprøve, så det er bare å smøre seg med tålmodighet ;o)

 

Lykke til! Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter.

Blir liksom litt fortvilet her.

Tok en blodprøve en uke før forventet mens, siden jeg skal på utredning i slutten av september, så dette er jo ikke akkurat det jeg trengte nå...

Håper dere har rett=) Da kunne jeg jo sluppet utredning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk min siste mens 12 Juli...men tok ikke test før 22 august. Jeg og kjærsten min har prøvd å bli gravid i 1/2 år..slutta m pilla i februar..må innrømme jeg har tatt noen tester i ny og ned for trodde jeg var gravid...ble skuffa hver gang den viste negativ..men kroppen brukte en god stund før mensen ble regelmesig...den 22 august tok jeg en test for da hadde jeg hatt vondt i magen, var trøttå sliten å den viste positivt. Dro til legen 31 august å fikk vite at jeg var 7 uker på vei.

 

Vil du ha baby så prøv å ikke tenke på det...jo mere du vil bli gravid jo mere faker kroppen på en måte...derfor mensen oxo blir forsinka for kroppen tror den er gravid.

 

Lykke til =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...