Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg fikk påvist forliggende morkake som lå ganske dypt på UL. Skal tilbake til UL i uke 32 for å se om det har ordnet seg. Fikk beskjed om at jeg kan få blødninger og at jeg må ringe sykehuset med en gang dersom dette skjer. Har ikke blødd til nå. Jeg kjenner jeg har blitt helt stiv av skrekk og jeg er fast bestemt på å ikke løfte mer enn "en tekopp".. Leste at samleie ble totalforbud dersom blødninger oppstod, men jeg merker at jeg ikke kommer til å være komfortabel med dette i det hele tatt. Har en syk farmor som det av ulike grunner blir til at jeg mest sannsynelig må ta vare på hele dagen i en liten stund framover. Hun må ha hjelp til å sette seg og reise seg o.l og jeg er redd for at hu f.eks skal ramle... Overdriver jeg? Ville ikke jordmora sagt ifra dersom man ikke måtte overanstrenge seg altfor mye? ¤silly¤
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Vet om ei som hadde det samme som deg, bare at de oppdaga det ved blødning midt i svangerskapet. Hun ble sykemeldt. Ville vært normalt forsiktig og unngått det du kan unngå. (gulvvask, tunge løft, samleie osv..) De ville nok sagt ifra om du burde ligge flat :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå