Gå til innhold

noen som har erfaring med ul på lillehammer?

Anbefalte innlegg

Skal på ordinær UL nå på onsdag og lurer på hvordan de er oppe på sykehuset.. er de snille? tar de tid til og prøve finne kjønnet, sist jeg var på ul med første mann var det på bærum sykehus her opplevede jeg at jordmoren ble irretert over spørsmålet om de kunne se kjønnet og brukte ikke lang tid til slutt så sa hun bare at hun ikke så noe.

Hvordan er dette på lillehammer?

Fortsetter under...

Jeg var på ordinær ul på lillehammer, onsdag i forrige uke. Vår opplevelse var helt topp. Har jo vært en del ganger på ul på gyn, og der liker jeg meg ikke. Men JM tok seg god tid, prata med oss. Og forklarte alt hun gjorde hele tiden. Vi fikk masse bilder med oss. Hun drev å leta litt nedi der først, og da vi så det spurte vi henne. Og så etter en stund sa hun det :-) Hun spurte om vi hadde tenkt på det, eller om det bare var ett innfall der og da. Hehe... ville sikkert ikke ha noen angrende syndere der inne. :-p Men vi syns hun var kjempekoselig! Vi fikk vite kjønn og alt.

Lykke til da!!!!!

det høres bra ut.. har også vært på en del gyn ul på lillehammer 3 eller 4 stykker seinest igår faktiskt og der liker jeg meg heller ikke så veldig godt, når i januar har du termin og hvilken uke er du i nå da

..-..januarbaby07..-..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...