Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har laget en "spørreundersøkelse" på Din Baby under småtroll 0-1 ang smøring/tøying med oljer og revning under fødsel, så kan vi få svar fra noen som har "erfaring" fra om det fungerer eller ikke.
Lillnita "Høygravid" Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Nei. det er ikke bare bare å nå frem der nede, Hadde vært lettere hvis armene også ble litt lengre under graviditeten.
Winterlady Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Rekker faktisk ikke ned dit uten å holde på å rive av meg armen- så å smøre i 5-10 minutter er bare å glemme! Akkurat såvidt jeg rekker frem til stedet bak så jeg får tørket meg ordentlig etter dobesøk, takk og lov for DET ! Kanskje jeg som har spesielt korte armer..?
tutsi 77 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 unnskyld meg...men hva skal man gjøre?Smøre seg med olje nedentil 5-10 min for å forhindre revning??Ble veldig nyskjerrig nå jeg..
Mocada Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Det finnes en fødselsforberedende olje du kan kjøpe på helsekost (evt bruke jordnøttolje) for å hindre at du revner ved fødsel. Den skal øke elastisitet og blodgjennomstrømning i mellomkjøttet (området mellom endetarm og skjede).
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 men er ikke mennene behjelpelige med smøringa da? Mannen her har ikke noe i mot oppgaven;) hehe
Emmilo Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Bruk mandel- eller peanøttolje. Det er enklere å nå hvis du står med ene benet på toaletten og gjør det bakfra. Vet ikke om det hjelper, men vert å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå