selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjøpte et stilig smykke på kapp-ahl idag, jeg liker smykker, og liker å se bra ut på jobb. Det er ganske graftig med store perler, går i beige og bronse og sånt, en sånn type smykke jeg har sett etter ganske lenge. Nå har jeg det på og føler meg riktig så fjong, MEN... .... det lukter så rart!!....... er sannelig ikke sikker på om jeg greier å bruke det........ herregud så mye rart det medfører å være gravid
RompeRock Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Haha ) Usssjj, de luktene assa. jeg sitter her på jobb, og så kom det ei dame innom med en pakke som en av de som jobber her skulle ha. Jeg synes seriøst den stinka fisk! Men ingen andre som kjente noe. Og hvorfor skulle det lukte fisk av en pakke som inneholdt en pc?? Hmmm...
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 PAPPEN! Tro meg, det kan lukte mye rart av papp.... Av og til fisk, rett og slett. Jeg har opplevd dette selv, synes det lukta rakfisk og så var det postmannen som kom og leverte internposten....
RompeRock Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Hihi Ja, det var nok pappen. Men litt rart ingen andre kjente lukta. Men nå har jeg en meeeeeget fintfølende nese for tida også da. Hvordan går det med smykket? Klarer du å bruke det? Hvilke lukter er det du reagerer spesielt på for tida da? Jeg klarer ikke lukta av kjøkkenskap jeg. Kjøleskapet går av en eller annen grunn greit; men kjøkkenskap? Nix, brekker meg.
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg kan ha smykket på, men ikke ta på det... da lukter det så rart av fingrene mine at jeg blir kvalm Det er mye rart som får meg uvel nå for tida, men det er nesten umulig å vite hva det er før jeg plutselig reagerer. Det kan være en parfyme, en matlukt... kaffe takler jeg ikke, og i hvert fall ikke røyk. Har også litt problemer med enkelte typer blekk, så noen penner på jobb har jeg måttet legge vekk. Kunstig jordbærlukt er disgusting... men det ene viskelæret her er så deeeeeeeeilig å lukte på!!! Det samme er mannen min, og så sånn ny-bok-lukt vettu. Namnam
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Hehehe, så morsomt.. Kan du ikke prøve å vaske det da? Smøre det inn med fuktighets krem eller noe, sånn at den rare lukten ikke kommer frem.. Vi er jo rare vi gravide damer... Når de klipper gresset som er på utsiden her syntes jeg det lukter fisk jeg...slå den a...hahahaha.....må lukke vinduer og tenne duftlys og sånn..
Hanne og jentungen Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Send det til meg så er du kvitt problemet:)) Bare hiv det i samme pakke som Gravid-bladet, hehehehe:)))))
grå :) Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 har det sånn selv i ikke-gravid tilstand jeg. er vel sikkert bare metallet de har brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå