Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg må bare si at jeg gleder meg så vanvittig til å få ut den lille goingen jeg har i magen min! Har 16 dager igjen til termin, og kan nesten ikke vente til jeg skal stelle han, amme han, kose med han og ut og trille osv osv...!! Vet det blir våkenetter og kanskje kolikkbarn(hvem vet), men alikevel... Skal bli så godt å kunne gå normalt (sliter med bekkenet) forhåpentlig, trene litt og kjøpe høstklær som man ikke må finne i mamma avdelingen :) Ønsker alle en fin småbarnstid Klem
Edelweis Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 jeg er så enig! jeg og gleder meg helt sinnsykt til all kosen og trillinga og alt det der! vi er heldige som snart skal få se babyen vår! =) jeg har 35 dager igjenn da, men det går vel egentli kjempe fort=)
Prins&Prinsessa Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Så fint innlegg heidi Gått å lese noe så positivt i dag. Gleder meg også! Vet jo ikke om de er helt friske,men er jo fortsatt ditt lite ban :) Lykke til til deg også, kos deg masse!!
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ja, det gjør faktisk det! Selv om jeg nå føler at tiden stopper opp litt Å, som jeg venter på den dagen jeg vet at nå skal vi til sykehuset :) Ha en fin helg !!!
jakm80 Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Helt enig med deg!! Gleder meg til en liten baby ligger og puster og sover i vogga i en varm høst-stue med stearinlys og kanskje litt besøk. Gå tur med alle de andre med bebiser, gå på kafe og bare kose oss! Kjøpe meg en ny fin dongeribukse og kanskje noen tøffe støvletter : ) Altfor mye fint i butikkene som ikke passer for tiden. Kjempekjekk tid vi går i møte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå