Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BarniMagen BarnetMitt GullSmokken BliGravid MorogBarn BabyTV DinBaby.com

Du er logget inn

Din egen side | Logg ut Kjøpeguiden Leker & Fritid | Mammaklær | Barneklær | Utstyr | Nyttig | Gravid | Kosthold | Bøker | Foto | Helse | Velvære | BIM-Shop |

DinBaby BarniMagen Forum

Hovedside

Din Egen Side

EkspertSvar

Første leveår

Debatter

DIB-treff

Klubbsider

Chat

Tema

Navneguiden

Utstyrsguiden

Kjøp/salg/auksjon

Nytt og Nyttig

Våre album

Kjerringråd

Hverdagsglimt

Fra A til Å

Linker

Om DinBaby

Alle Forum på DIB: Skravlesiden Kranglesiden Småtroll 0-1 år Småtroll 1-2 år Småtroll 2-3 år Adopsjon Aleneforeldre Ammedebatten Ass.befruktning Barnehagedebatten Barneoppdragelse Barnestellsdebatten BarnetMitt: 3-5 BarnetMitt: 6-8 BarnetMitt: 9-12 år BarnetMitt: ADHDBarnevogndebatten Begavede barn Besteforeldredebatten Bleiedebatten Bli gravid Bryllupsdebatten Brystavvenning Bøker og musikk Nord:Dagmamma ledig? Sør:Dagmamma ledig? Øst:Dagmamma ledig? Vest:Dagmamma ledig? Midt:Dagmamma ledig? Datasnakken Donor egg/sæd Dåp/navnefest English forum Eksem og allergi Et barn for lite.. Etterlatt debatten Far svarer mor FlaskemelkForeldre i utlandetFosterforeldreFunksj./kron.syk barn Fødselsdepresjoner Fødselspenger Hobbydebatten Hus & Hage Keisersnitt Kjerringråd Kokebok Kolikkdebatten Kosthold-trening Kostholdsdebatten Kulturkollisjon Kurs Lesbisk/homofil Mammaer med funksj. Mammas kropp Mine,dine,våre barn Modne foreldre Navnedebatten Pappaer imellomParforhold debatten PCOS Penger og juss Politisk debatt Prematurdebatten Presenter deg Prevensjon Psykisk helse Reisedebatten Ris og ros Rusmidler Røykedebatten Samlivsbrudd Sexdebatten Sliten Slitere Spiseforstyrrelser Spå/Horoskop Studentdebatten Sykdomsdebatten Søskenforum Søvndebatten Tenåringer i huset Tid for søsken? Trimdebatten Tvill-trill & firlinger Ung mor Utstyrsdebatten Vaksinedebatten Yrke & karriere 90+ 35+

--------------------------------------------------------------------------------

Klubbsider for DinBaby!

Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

--------------------------------------------------------------------------------

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.

prøverørsmetoden! NYTT 13:56 8.09.2006

Hei alle sammen.

Jeg er helt ny her inne. Har vært inne på siden flere ganger og bare lest om dere andre. Fant ut at det virket som en kjempefin plass der man møter folk med de samme problemene som en selv,og der man også kan få svar på ting man lurer på.

Så kommer jo det store spørsmålet mitt,jeg håper noen kanskje kan gi svar på:-) Jeg har vært gjennom et avbrutt forsøk med spray og sprøyter. Da jeg kom på kontroll for å sjekke,var eggene ikke vokst noe særlig:-( Men i mellomtiden hadde jeg vært en del syk og hatt influensa. Kan dette ha noe innvirkning,noen som har opplevd det samme? Skal begynne på nytt forsøk men har gruet meg litt da jeg er redd det samme skjer igjen.

Jeg har fått metformin hos legen og har gått på det i ca 1år,har fått blødninger men ikke så veldig ofte som jeg hadde håpet på. Leser om andre som det virker så bra på. Har tatt forskjellige prøver men aldri fått direkte diagnosen pcos,men er nok det jeg har da jeg leser om og kjenner meg igjen hos andre. Lurer også på hvor stor sjanse man har å bli gravid med prøverørsmetoden,er det noen statstikk på det?

Tusen takk til dere som gidder å ta dere tid til å svare meg. Kommer nok tilbake med flere spørsmål,når jeg først er i gang:-)

mamma "kanskje en dag"

[svar på dette innlegget]

Tilbake til Assistert befruktning

Tips en venn

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------

GRATIS NAVNEGUIDE

Startside for foreldre

For deg med barn

mellom 3 og 12 år

Hovedsiden Din egen side Tema Navneleksikon Forum Om BabyMedia AS Kontakt oss Support Vil du annonsere?

Copyright © 1999-2006 BabyMedia AS, et selskap i Hjemmet Mortensen Gruppen. All rights reserved. Sjefredaktør Jordmor Siri von Krogh.

Postadresse: BabyMedia, 0441 Oslo | Besøksadresse: Gullhaugveien 1, Nydalen | Telefon: 45 25 25 48

Nettstedet DinBaby.com er en generell informasjonstjeneste. Hvis du er bekymret for din egen eller ditt barns helse, må du alltid kontakte jordmor, lege eller sykehus. Les betingelsene for å bruke DinBaby.com. Din bruk av DinBaby.com betyr at du godtar og er bundet av betingelsene til DinBaby.com.

The web site DinBaby.com is a general information service. If you are concerned about your own or your child's health, you must always contact a midwife, doctor or the hospital. Read the conditions for the use of DinBaby.com. Your use of DinBaby.com implies that you accept and are loyal to DinBaby.com's conditions.