Gå til innhold

Den lille har lyst å komme nå, 33+1.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sterkt nedpress de siste dagene. Vært ganske vondt, sovet dårlig og formen har generelt sett vært ganske dårlig. I går dro jeg til slutt til en lege og han kjeftet på meg for at jeg ikke hadde kommet tidligere.

Den lille har altså sterke ønsker om å komme ut fortalte hun.

Vist jeg nå skulle ha den inne i magen noen uker til (7uker igjen) måtte jeg bare ligge mest mulig, slappe av. Ikke gjøre noe husarbeid av noe slag, ikke fly (men må ut å fly på tirsdag,men gikk sikkert bra sa hun så lenge smertene hadde gitt seg)

Var ikke mye hun kunne gjøre sa hun. Dette var noe den lille i magen bestemte i samsvar med kroppen min.

Fikk litt sjokk da hun sa at han i grunn var på tur. Gleder meg så til han kommer. Men føler ikke at det er helt tid enda.

Så her sitter jeg da...kjeder vette av meg å skal nå se i gode og onde dager fra sengen å vente på at gubben kommer hjem med noe slags mat :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De prøver vel ikke å stoppe fødseler i uke 34 heller. Men den er jo forsåvidt klar da :-) MEN om du klarer å ligge rett ut i et par uker til så er du svært flink.

Skrevet

Nei,hun sa at hun ikke kunne gjøre noe om han ville komme. Var ikke vits siden det er så liten tid igjen og han veier litt over 2kg nå og hun trodde han var ca 39 cm, og hun sa han ble å leve godt om han kom nå.

Men får prøve å ligge rett ut en stund da...hoff... det kommer ikke til å bli gøy!

Forslag til hva jeg kan drive med i sengen og på sofan kanskje??

Skrevet

Be gubben leie noen dvdèr. Eller er det jo ikke så greit å lese ialle stillinger heller, ei heller strikke ;-). Du får ringe venner og familie, invitere besøk (som kan vaske og ordne litt for deg),og så får du ta Pcen med i sengen og sofaen..

Ønsder deg lykke til!!! Men det er verdt å prøve å ligge mest mulig. Er visst ganske stor forskjell på lungene når de er i uke 34 og 36. Men uasett er de jo "feridge" på en måte... Krysser fingerene for deg.

Skrevet

Ja.. skaff deg noen filmer og noen bøker og slapp av i ukene fremover. Kjøp en sånn babybok du kan skrive litt i og pynte med litt klistremerker etc etc.

Lykke til!

Skrevet

lydbøker og håndarbeid (strikketøy) er en bra kombinasjon. Den har jeg testet ut siden juni måned da jeg ble innlagt på sykehus med for tidlige rier. Er nå i uke 37 så den kritiske fasen er over.

Skrevet

Hei! jeg hadde det likt som deg i uke 32. Slappet av en måneds tid, og det hjalp jo!§ Skal sies at jeg ikke bare lå pladask i sengen da.. man kjenner jo selv hva man tåler, men tunge løft o.l. var fyfy! Sjekket de livmorhalsen din da?

Skrevet

Jepp... klar som ett egg egentlig vist jeg ikke tok det med ro nå. Hadde vst litt åpning..men alt hun sa etter det husker jeg faktisk ikke. Ble å sjokert,trodde slikt bare skjedde andre,ikke meg.

Men føler meg mye bedre i dag da :)

Gubben leide film på tur hjem fra jobb, hadde kjøpt peppes pizza, godterier,is og sjokolademelk :) :) Så hadde en koselig hjemme kveld på sofan sammen. Tror det hjalp. Men den lille er fortsatt veldig olig. Men kommer seg nok!

Takk for tips alle sammen :) :) :) Setter stor pris på svar og hjelpende ord =) =)

Skrevet

Det går sikkert bra! Jeg har gått rundt med åpning i 6 uker nå. Bare å ta det med ro, så klarer du nok å knipe igjen litt til!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...