Gå til innhold

Flere svimle?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig svimmel! Her om dagen hadde jeg problemer med å stå oppreist mens jeg diskuterte en sak med en kollega, så jeg ringte legen min for å høre om det var normalt. Han sa at jeg burde gå hjem fra jobb og fikk time dagen etterpå. Da sykmeldte han meg en uke. Skikkelig plagsomt - i tillegg til kvalme og hjertebank!

 

Har liksom ikke hørt så mange snakke om dette, men det er visst vanlig i følge legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

hender at jeg får slike "anfall" av svimmelhet, men gir seg fort for min del.... Tror det har noe med at blodtrykket kan endre seg litt....(??????) (uten å være heeeeeeelt sikker)

 

Så ja, har hendt, men ikke ofte for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem og fikk faktisk beskjed av legen min å drikke en kopp kaffe (hvis du drikker det da) Det øker blodrykket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du for lav blodtrykk..... jeg har det samme hele tiden, i tillegg begynner jeg å kaldsvette, mister synet og blir skikkelig uvell. ikke noe gøy det der........ jeg hr lav blodtrykk 50/100.... og det skal egentlig vare rundt 75/120 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig svimmel i dag. Møtte kjent folk i byen og ble stående å prate en stund og plutselig så gikk det helt rundt for meg.... måtte ha hjelp til å sette meg og ble sittende en stund før jeg orket å gå videre.

 

En av de jeg stod og pratet med da dette skjedde er sykepleier og sa at det var helt vanlig med blodtryksfall når en er gravid, men må jo si at det var ganske ubehagelig.

 

Har ikke opplevd det før, men vet at skjer det igjen så kommer jeg til å sette meg med en gang jeg føler det minste ubehag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :) jeg er og ganske svimmel, vet jeg har litt lavt blodtrykk og at det er med på å gjøre meg litt "dissi", men jernmangel er og en vanlig "grunn" til svimmelhet... mange gravide som må ta ekstra jern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...