Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hvor kjøper dere det? Kjøper dere mange par? Kan vel sikkert være greit for meg som skal vifte med puppen på vinterstid...
Nicita73 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 De får du kjøpt på Apoteket:) Har kjøpt to par jeg..
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 De har på apoteket. Jeg har kjøpt to par, så ser jeg om jeg trenger flere etterhvert. Har hørt at de har på Sparkjøp også om den finnes en i nærheten av deg. Noen her inne har anbefalt å legge ull innerst og engangs utenpå, så jeg skal gjøre det tror jeg.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Takker for svar. Da skal jeg også kjøpe to par, så har jeg i allefall de første dagene:)
Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg har kjøp 2ar,også fikk jeg ett av jordmor i går.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Apoteket, Nøstebarn osv. har dette. To.- tre par er ok å ha.
mandy Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Og helsekost som regel. Husk å kjøpe de store nok. Ikke bare over brystvortene liksom, men dekke store deler av brystet. Har to par, tror det holdt sist, men hadde ikke store lekkasjer.
lykkeligmed3 Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjøpte mine på helsekosten men kunne ikke bruke de. De klødde noe infernalsk.
Mocada Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Hei! Et tips er Sparkjøp, de har i ull og jeg tror de er mye billigere enn apoteket sine. Sikkert lurt å ha flere par. De jeg kjøpte kostet 49,50 og er i merino ull. De er One Size, men store og fine :-D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå