Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått lånt en vugge som er 30 år gammel. Nå har vi endelig fått bestilt madrass til den... Men lurer på, noen som vet hvor en kan få kjøpt "sengepolstring", vet ikke hva det heter, men sånn kant rundt hele. Var og tittet på babyshop og der var de megadyre! Leter også etter sengehimmel som ikke koster skjorta. Alt skal være hvitt og enkelt. Noen som kan gi tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du bodd i Trondheimså er de på tilbud på barnas Beste på tiller, men det er vel liten sjangs for at du bor der......

jeg jar ei vogge som min oldefar lå i når han ble født, hvor bestilte du madrassen?

kan du bare bestille det målet som passer...

Og kan de sende madrassen i posten...

Skrevet

Jeg kjøpte sengekant(polstring) på Ikea, den kaosta ikke så mye (150 el noe??Husker ik nøyaktig), men den passer til 60 x120 seng altså... Men er jo evt bare til å klippe av, og sy en kant.... :)

Skrevet

Hvit sengehimmel får du også kjøpt rimelig på ikea

Skrevet

Heisann, vi bestilte madrassen på Ullkorga.no. Der lager de den etter de mål du trenger, og ja de sender. :) Gå inn og sjekk, vi bestilte fibermadrass. Vi bor i Oslo, så Tr.heim blir vanskelig, men takk for tipset! :)

Skrevet

Takk for Ikea svar begge 2 :) Skal sjekke der.

Skrevet

Jysk har helt hvite enkle, men de er til sprinkeseng, emn du kan jo klippe av og sy på en bånd/en kant el. l.

Skrevet

Har kjøpt sengepolstring på ikea, men syns de på jysk var mye finere. Ikea sine er mer off- white. Men bruker dere sånn polstring i vuggene også, trodde det var mest i sprinkelseng for å gjøre det tett. I vogga er de jo tett og de ligger jo i ro de første månedene vel...

Skrevet

Nei, vogga har sprinkler. Så vil gjøre det mer lunt for babyen. Får titte på jysk også da, takk for tipset :)

Skrevet

Tror de har sengepolstring på de fleste gardin/stoff/sengetøy-butikker a la Kid interiør, jysk osv, der er det ikke så dyrt. Jeg kjøpte sengepolstring til sprinkelseng og brukte i vogga sist, måtte bare ha den dobbelt på ene siden da den var litt for lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...