Gå til innhold

Diller nå?

findus

Anbefalte innlegg

Jeg hadde skikkelig skikkelig behov for sjokomelk i noen uker - ble helt på gråten hvis det ikke var å få tak i. Men nå har det visst gått over, det gikk gradvis nedover helt til jeg plutselig ikke hadde mer enn vanlig lyst på det lenger. Jeg har lenge gått og trodd at jeg ikke har noen diller lengre, og egentlig syntes det var litt trist - for det er jo litt morsomt å snakke om seinere...

Flere som har "mista" dillene sine? Eller fått nye?

Nå i det siste har forresten klassekameratene mine begynt å erte meg fordi jeg drikker vørterøl hele tida. Jeg har ikke tenkt over det, egentlig - men det ER kanskje ikke helt normalt for ei jente på 26 år å drikke vørterøl flere ganger i uka? Det er ikke noe som ligner på den voldsomme trangen til sjokomelk, men litt merkelig er det vel likevel, at jeg stadig vekk trasker rundt med vørterøl-flaska i hånda? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 16+5 og har vel ikke hatt noen spesielle dilla'er... *ler*

bortsett fra at jeg er avhengig av iskald MELK hver morgen..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

diller? tja,jeg syns jo at d er fantastisk godt med monolit-sjokolade.. men d er liksom kun på kvelden..ellers aldri.

i første sv.skap spiste jeg rødbeter på glass til den store gullmedalje. noe jeg ikke har spist hverken før eller etter..

softis var veldig godt husker jeg,og MÅTTE bare ha meg minst 3 pr.dag..

men kanskje d er kroppen som regulerer hva man trenger av vitaminer og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm sjokolade og fårikål faktisk..!

Drømmer om fårikål.. må ha det.. og frukt.. er helt vill etter frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsiner og appelsinjuice er svært populært for tiden, dvs de siste 3-4 månedene. Har aldri vært så veldi på det før. Ellers er jeg avhengig av youghurt hver dag, helst skogsbær eller kirsebær... Er 19+1 uker på vei. Sjokolade er jo også godt, men det har det alltid vært;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gule epler...

Hadde dilla på melon og jordbær tideligere i sommer, men nå har det dabbet av.... men epler må vi ha!!

Også drikker jeg mye iste med fersken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I starten var det epler, det var før jeg visste jeg ventet. Så var det boller og sjokomelk. Nå er det epler og melk, masse av det hver dag. Men eller virker det som dillene er på retrett, eller er det kanskje en ny dille rett rundt hjørnet!! Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siste uken har jeg og drukket mye melk, faktisk...

og jeg drikker ikke melk til vanlig... iskald melk er nå sinnsykt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeldig godt med salt lakris da. Tyrkisk pepper-drops, søppeldynga, blå pepe, salt ifa (den nye store).

Men også pistasje-nøtter, cheese doodles og andre salte ting.

Alt det som er usunt og som man får masse vann i kroppen av ja.....

Men er også veldig glad i granny smith epler. Kanskje det veier opp for det usunne? Tror ikke det akkurat...

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sinnsykt dilla på melk og sjokomelk og ser det går igjen her:)Litt artig at det tydeligvis er noe en gravid kvinnekropp trenger:)

Og epler har jeg også dilla på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...