Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg er 13 dager på overtid og har vært på overtidskontroll på Ullevål idag. Babyen hadde det fint, men blir satt igang imorgen!! Endelig skjer det noe!! Så når jeg drar på ullevål imorgen så kommer jeg ikke hjem før jeg har en baby på armen...) Wish me luck ladies!!;o) Og lykke til alle dere!!
Jordbærjenta:-) Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Lykke til!!!!!!!!!! Vet du hva det blir??
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Sannsynligvis ei lita jente...Alva...)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 Hun var visst vanskelig å overtale så vi fikk dra hjem over natta! Etter en runde med gele på livmorhalsen så er det litt igang men ikke nok, ny runde imorgen tidlig... Litt deilig å få lov til å sove i sin egen seng. Kan jo skje noe i løpet av kvelden/natta også da...Nå har vi ventet så lenge så da kan vi nok vente noen få timer til....) Rar situasjon på ullevål idag forresten, kun en fødsel på hele dagen der gitt, stille og rolig...overflod med jordmødre...håper det er stille imorgen og...
Super HAPPY mamma;) Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Lykke til og ha en kjempe fin kveld. Tenk at i løpet av 36 timer får du møte den lille personen som er inni magen din. Heldigen! Har 3 uker til termin i dag jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå