Gå til innhold

Lecitin,igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hjelper meg til lettere å få opp igjen kulene,og de kjem ikkje så lett,men det eg lurte på,er om denne feitt syra er nok(tar eindel)Då tenkte eg på de egenskapene som omega 3 har.Har tatt den lenge,men ikkje no samtidig som lecitin.Redd det blir for mykje.Det eg lurer på då blir jo egentlig om lecitin kan erstatte omega 3 no når eg må ta lecitin likevel?(uff så tungt skrive av meg..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du kan jo trappe ned paa lecitin og opp paa omega 3, begge virker faktisk forebyggende. Tror maxdosen paa omega3 per dag er ganske hoey, da...

Skrevet

Du så har eg og stående ein boks som eg kjøpte på kvantemedisin sine sider,som heiter prof Nelsons fettsyrer,som skal være eit komplett fettsyreprodukt med alle fettsyrene ein treng.Har du hørt om denne?Og om den er bra?

Skrevet

Har ikke hørt om denne. Men dette med lecitin er altså at det løser opp kolesterolen som tetter gangene, og det som virker for de med høyt kolesterol virker da også for melkegangene.

Skrevet

Ein ting til slutt..Bør lecitin taes mellom måltidene for å ha best effekt med tanke på tette mjelkeganger?

Skrevet

Står på min boks med Lecithin at den skal tas sammen med mat. Har sannsynligvis noe med opptaket å gjøre.

Skrevet

Jeg har tatt mye omega 3 både i forrige og denne ammeperiode, men det var først da jeg startet på lecitin at jeg ble kvitt alt det vonde og de tilstoppede melkegangene.

Lecitinen skal tas med mat, dette for å sikre optimalt opptak. Jeg har en tendens til å glemme kapselen jeg tar rundt middagstider (tar 1 mrg og 1 kveld), men spiser da en banan e.l. når jeg kommer på kapslen, dette for ikke å ta den på tom mage. Det er ikke farlig å ta den på tom mage, men det er dumt å ikke nyttegjøre seg denne maksimalt når en først skal ta den, ikke sant?

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...