Gå til innhold

IKM uke 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen liste så jeg starter en:

14.9 - Krokodillemor 1. pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg som har IKM i uke 37?

Skrevet

Heisan

nei jeg har ikm uke 37. Hvilken dag har du? jeg har ca mandag/tirsdag!

Har du noen tegn? ikke jeg....:(

Skrevet

Jeg tror jeg har på torsdag. Jeg har ikke så stor tro på at det har skjedd noe da vi ikke har prøvd å treffe EL engang., men man kan jo alltids krysse fingere likevel.

Skrevet

hehe, forresten jeg tror jeg har en syklus på 30-31 dager..og jeg VET når jeg hadde EL og hadde masse sex, hver dag i to uker nesten..ja..så vet dere det da! men når har jeg ikm nå da...?

Skrevet

Hvis du vet første dag sist du hadde mensen er det jo bare å telle deg fram til datoen. Jeg har omtrent 28-dagers syklus, men stoler ikke på at tanta kommer på dagen. Det tar sikkert noen dager p.g.a. at jeg er spent og sånt.

Skrevet

kom fram til at jeg ikke har ikm da før om fem dager gitt. det vil si den 13.september. Hmm, da er det kanskje håp om at det kommer noen g-tegn allikevel i de kommende dagene..:)

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for deg. Selv er jeg jo bare i min første prøveperiode så jeg tror ikke det er skjedd noe. Da er det et mirakel ;-)

Skrevet

jeg er her:) ikm onsdag/torsdag,så 5 dager til en test KAN være positiv;)

Skrevet

Jeg har IKM tirsdag tror jeg, men det er mulig jeg tar en test mandags morgen hvis ikke tanta dukker opp da.... Har en del symptomer, men jeg vet ikke om jeg tør å håpe så mye, for da blir jeg så skuffa.....

Men jeg er så spent.....!!!

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

SUKK! Jeg hadde IKM uke 37, men gjett hvem som kom igår??? Med full pinne!?!

Nå er jeg så sliten at det er jammen godt det er helg hadde ikke orka en arbeidsdag til!!!!

Jaja ny syklus, ny sjanse???

da er jeg over i 6 pp..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...