Gå til innhold

April: Det gikk fort gitt. Nummer to før er 1 år!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

der jeg kommer fra er det et tilsvarende tilfelle. Han ble født 6.1.1983, og hun ble født 30.12.1983!! Og de kom jo da i samme klasse!! -Tvillingene som ikke er tvillinger likevel..hehe.. de gikk i klassen til søstra mi.. sikkert litt spesielt, ja..men veldig gøy og for de små som alltid har noen å leke med!!

Far til gutten min har to brødre som er født i samme år. Tidligt i februar og sent i desember. Begge gikk i samme klasse som Synns forklarer over.

Og mora sa at hu hadde begge i samme vogn, hadde ikke tvillingvogn nei. Babyen låg oppperst/innerst i vogna og han andre satt nede ved kanten. Jaja sier eg bare - det hadde ikke vore meg. Eg vil ha masse kosetid med den babyen eg har! ;)

Ja ei jeg kjenner fikk en gutt i slutten av august i fjor. Så fikk hun en gutt til i juli i år.

Selv hvor babysyk jeg har vært, så tror jeg ikke jeg hadde orket det.

Det er litt greit å konsentrere seg om en baby om gangen:o)

en kollega av meg har barn med 10mnds mellomrom, heldigvis i hvert sitt skoleår, tror hun først fikk ei i juli, og så fikk hun ei i mai året etter... phew sier jeg bare! hun gikk i den "klassiske" jeg-blir-ikke-gravid-når-jeg-ammer-fella... selv om det er jo drøyt tidlig for en kropp å være "i lage" igjen etter bare 4 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...