turbofrua:) Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg er dagmamma på Byåsen, og har en ledig plass for barn fra 1 til 3 år. Har lang erfaring og gode referanser.
Angel86 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Heisann =) Hvor mye tar du per mnd, og hvor mange barn er det du passer nå?
turbofrua:) Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 Hei. Jeg tar 4000 kr for helplass!. Nå passer jeg 1 jente på 15 mnd pluss min egen datter på snart 2 år. I januar starter det en jente på 13 mnd. Da mangler jeg et barn så er det fult!!
Angel86 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Okei, fått noen kjente til å passe gutten min fram til august da, så hvis du trenger et barn til da så håper jeg du sier fra eller legger ut annonse her igjen
turbofrua:) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 jeg regner med at jeg slutter som dagmamma i august, har tenkt å prøve å få inn jenta mi på barnehage neste høst!!. men skulle du ha behov for dagmamma før det kan du jo sende meg email. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå