Gå til innhold

permisjon hos arbeisgiver??

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man søke permisjon hos arbeidsgiver? uff jeg har væert så treig med dette å fylle ut søknaden som skal til trygdekontoret he he skal dit på tirsdag og spørre litt men da er det den 12 allerede og jeg går ut i permisjon den 15..oi er det litt sent eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du nok litt sent ute ja. Jeg måtte fylle ut en søknad på jobb og en til trygdekontor. Sendt ca. 1mnd. før jeg skulle ut i permisjon. Greit å være tidlig ute, det tar jo gjerne litt tid å behandle papirer.

Hadde ringt trygdekontoret med en gang hadde jeg vært deg.

Skrevet

Uansett får du ikke noen dato for når permisjonen må være avsluttet før etter at du har født.Men ville nok ringt de NÅ ja.

Skrevet

i min kommune anbefaler de å sende søknad til trygdekontoret ca 2 mnd før du skal i permisjon... men de kan jo ikke nekte deg heller. det er ikke KRAV om å sende den før. du må også søke arbeidsgiver om permisjon ja. Noen har et skjema du kan fylle ut, ellers må du skrive et brev om når permisjonen begynner og hvor lenge du skal ha permisjon, og evt. om du skal avvikle ferie i permisjonstiden.

Skrevet

Enig med de andre her. Gjør det i dag! Du finner skjema til å printe ut på nettsidene til trygdeetaten, så har du gjort det ihverfall. De må også ha bekreftelse på graviditeten og termindato, så ring legen din i dag også. Tror jobben må ha det også.. Lykke til! Det er veldig kjedelig...

Skrevet

he he oki takker for svar..uff jeg hater slike papirer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...