Gå til innhold

Bruker dere vibrator/dildo?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hørte om det på kondomeriet siste jeg var gravid, og de anbefaler å ikke bruke vibrator hvertfall i 1 trimester.. for det sender sterke vibrasjoner i underlivet...og det KAN føre til spontanabort... det betyr ikke at du vil miste barnet om du har brukt det, men de anbefaler å la være.. for vi vil jo passe på det lille frøet så godt vi kan :)

lykke til med alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja jeg prøvde meg her en dag.... utvendig..fikk ganske sterke mage smerter under orgasme...gjør dette ikke en gang til..men alt har no gått bra da..men mer ubehagelig enn behagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt meg en runde med vibrator (utvendig) både i går og i dag og det gikk helt fint. Hadde ingen smerter eller noe....

Fikk derimot litt panikk nå når jeg leser at det kan være skadelig, så tror jeg får prøve å holde meg unna den noen uker heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ikke ta sjanser, men ......UVIKTIG? Hallo, der er jeg ikke enig med deg, gitt.....Du har kanskje ikke hatt muligheten til å få DEN nytelsen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt vibrator, utvendig, flere ganger i løpet av 1. trimester, er i dag 10+0 på vei, og alt har gått bra med meg og den lille. Trodde det var innvendig det var farligst jeg... Men kansje jeg burde holde meg unna nå da til jeg er færdi med 1. trimester...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Det er da ikke noe å hisse seg sånn opp for?

Jeg synes det er uviktig å bruke vibrator ja, har ingen problemer med å få fantastiske orgasmer uten, om det skulle være av noen interesse for deg. Om vibrator er viktig for deg, ja så bruk ivei, jeg har ikke prøvd å nekte deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...