2barns mamma i juli-08?? Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjente de første sparkene på onsdagskvelden når jeg la meg. Kjente først et bittelite dunk.. så et litt kraftigere et midt på magen litt under navlen.. FOR EN FØLELSE!!!! ) Måtte tørke tårer jeg.... hehe. Tror ikke jeg har kjent noe etter dette, men det blir vel bare mer og mer framover tenker jeg.. hehe.. Er 16+5 idag Gleder meg masse til det blir liv hver dag!!!!! :oD
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 artig.. vi er nemlig også L & T som blir tre i februar!! hehe
Vimsetrollet Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Ja, det er en deilig følelse. Koser meg glugg ihjel.
januarbebbis Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Så gøy!! Grattis! Jeg kjente også de første sparkene omtrent samtidig som deg. Men etter det holdt det opp en stund. Nå er jeg i uke 20+2 og de siste to dagene har det sparket jevnt - skøyalt! (Spark og spark... Det er liksom mest små "bumb" på innsiden av meg, bobleaktig følelse..!) Men det første sparket kommer jeg alltid til å huske - helt spesielt!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 hehe.. så morsomt da! ))))
RompeRock Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Kjempemorsomt Var selv 15+6 da jeg kjente de første vage sparkene. Så har jeg ikke kjent noe før de samme vage sparkene mandagskvelden; da var jeg 16+5. Regner med det blir en liten stund ennå før sparkene kan kjennes hver dag; men gøy når det skjer Kos deg!
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Arti!! MEN e d hær virkelig den måten æ ska få hør ting på fra no av... Snufs Må læs d på BIM... Nei da, godt å hør at d e liv i livmora mi :-) (litt intern den) Her e d starta opp me kynnera! I uke 16..... Bli som en blåkopi av svangerskapet me ho Maren d her! Å d bli jo flott... Låv ju!
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjendte også liv der inni allerede i slutten av uke 14! Syns dette var helt herlig! å kjenne at det er noe som lever inni der! :) Men nå er jeg 23+5 og nå kjenner jeg ikke så ofte kjenner max 1 gang hver dag, kanskje 2 av og til... og av og til kan det gå flere dager før jeg kjenner det igjen... Jeg vil kjenne det oftere! trodde at det bare ble mer og mer, men her er det jo omvendt
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 8. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2006 Flire... Æ sendt dæ mld igårmårrest da om d... har itj du fått dein!??! Tøkt d va rart æ ikke fikk svar sjø............... Luv ja tooo!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 8. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2006 D va t T&J ja.. heheheheh
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjente et lite spark nå.. så ufattelig kjekt. Jeg er 14+4. Jeg har kjent liv i ny og ne siden 13+1.. Da kjente jeg det aller første bittelille sparket.. Men nr1 var første sparket litt magisk.. for jeg hadde ikke kjent noe før det kom.og det var et kraftig lite spark hun kom med som sitt første livstegn til meg. og jeg lå i sengen og snakket med mannen på tlf akk da, for han var på heimeverns øvelse.. Han ble litt rørt da jeg plutselig stoppet opp i samtalen og sa "oj, der sparket babyen i magen min"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå