Gå til innhold

Noen som har magebilde fra uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vil legge ut en link? Først nå begynner jeg å føle meg gravid, og syns d er gøy å se hvordan andre er blitt! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fra 19+ ettellerannet, og fra uke 23. Ligger ute på nicket mitt :) Ikke verdens beste bilder akkurat, men du får nå sett litt mage i hvert fall...

Skrevet

Jeg har... fra i dag 19+6 vel og merke da. Men om det teller så.. hehe... under nicket

Skrevet

Så fine mager dere har!! Ka-ping, har du to inni der? Den var jo skikkelig gravid-utover-mage! Kjempefin altså! Søtt i kjolen ;o)

Skrevet

Har også bilder liggende under nick, hvis du vil ta en titt =)

Skrevet

Liten, søt mage på uke 20, men den kom fort etter det da! *glede seg* da er jeg ikke langt unna ;o)

Skrevet

Den kom VELDIG fort etter det ja =) Bare poppet ut. Litt kult i grunn. Deilig med litt mage når man er over halvveis da

Skrevet

Takker for kompliment :) Jeg får kjapt gravidmage, fikk det sist også. Har kort, svai rygg og framoverliggende livmor, og så bærer jeg alt rett utover, ingenting ut mot sidene. Har fortsatt midje til en viss grad faktisk... så her er det bulemage fra starten av gitt! Men jeg blir ganske vant til å bortforklare det, siden alle tror det er tvillinger eller feil termin... :)

Skrevet

Haha, da så ;o) Så nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke får så veldig mage enda... jeg er bare 157 høy, men har ganske lang rygg og korte bein (hehe). så han åler seg sikkert oppover ryggen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...