Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Som vil legge ut en link? Først nå begynner jeg å føle meg gravid, og syns d er gøy å se hvordan andre er blitt! )
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg har fra 19+ ettellerannet, og fra uke 23. Ligger ute på nicket mitt Ikke verdens beste bilder akkurat, men du får nå sett litt mage i hvert fall...
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg har... fra i dag 19+6 vel og merke da. Men om det teller så.. hehe... under nicket
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Så fine mager dere har!! Ka-ping, har du to inni der? Den var jo skikkelig gravid-utover-mage! Kjempefin altså! Søtt i kjolen ;o)
Nicki_81 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Har også bilder liggende under nick, hvis du vil ta en titt =)
Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Liten, søt mage på uke 20, men den kom fort etter det da! *glede seg* da er jeg ikke langt unna ;o)
Nicki_81 Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Den kom VELDIG fort etter det ja =) Bare poppet ut. Litt kult i grunn. Deilig med litt mage når man er over halvveis da
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Takker for kompliment Jeg får kjapt gravidmage, fikk det sist også. Har kort, svai rygg og framoverliggende livmor, og så bærer jeg alt rett utover, ingenting ut mot sidene. Har fortsatt midje til en viss grad faktisk... så her er det bulemage fra starten av gitt! Men jeg blir ganske vant til å bortforklare det, siden alle tror det er tvillinger eller feil termin...
Gjest Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Haha, da så ;o) Så nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke får så veldig mage enda... jeg er bare 157 høy, men har ganske lang rygg og korte bein (hehe). så han åler seg sikkert oppover ryggen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå