Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 når eg går og står oppreist......er nok delvis bekkenet, men kan det ha noe og si at ungen har festa seg? Forrige svangerskap var det sete leie, og hadde det ikke sånn da. Har 2 uker igjen til termin, men går egentlig bare og venter nå. Jenta mi på 3 må jeg gå med til barnehagen, og dette begynner og bli veldig ubehagelig og vondt...hva gjør jeg? Gubben er borte på jobb mesteparten av uka, så det sliter veldig nå.... Noen med gode råd/ideer??
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Har også hatt plager slik du beskriver. Idag er det så vondt at jeg har store problemer.. Kom meg nesten ikke ut av dusjen! Jeg har en liten sønn som ikke kan gå enda også, så dette sliter jo endel.. Er redd jeg ikke skal få han ut av senga når han våkner. Lurer på å skaffe meg et par krykker! Ellers har jeg null erfaring med denne typen smerter, så gode råd har jeg ei.. Men tror det må være bekkenløsning?? Gjør veldig vondt over symfysen og litt nedover liksom.. har hatt sykt med kynnere siste tiden så tenkte at kanskje hodet har skapt litt problemer,,
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hmm...var dårlig med folk som svarte meg....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Gubben må få "sykemeld "så han kan ta vare på deg/ ta over dine oppgaver den siste tiden- eller du må spørre noen om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Du kan jo få en til og levere ho og hente ho i barnehaven for deg da. Kansje noen av foreldre til dem som går i barnehagen. Eller du kan betale for at noen kommer å hente ho hvet at flere ungdo/skolebarn liker å tjener penger på det. Eller så kan din mann gjøre det han har krav på sykemeldign eller så kan han begynne senere på jobben.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Har eneste min far som kunne....men vil ikkje det...kona hans haf noe og si på ALT, og det orker jeg ikkje på toppen. Men har gubben rett på sykemelding da? Lurer på om han ikkkje måtte ha brukt omsorgspermisjonen sin...men de hadde vi tenkt og bruke etter at ungen er født...har ikkje råd at han tar permisjon i 2 uker uten lønn....så synes det blir litt vanskelig alt igrunn.... Vet ikkje hva jeg skal gjøre....for gubben er så forbanna pliktoppfyllende når det gjelder jobben.....
Gjest Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Hei. Er nok helt sikkert bekkenløsning, plagdes med det i første svangerskap, merket det med at jeg ikke kom meg utav sengen pga.smerter. Er gravid igjen og plages med det fortsatt. Mitt råd til deg er at du tar deg en tur til legen og får det bekreftet så får du henne/han til å skrive deg rekvisisjon til behandlig. Du betaler ingenting for det og du har krav og få det etter fødselen også. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Har ikkje så mye for seg med behandling når jeg har bare 2 uker igjen! Hadde bekken plager fra tredje mnd sist, har vært lite plaga denne gangen heldigvis.....har vært i mye mer aktivitet denne gangen! Noen som vet om gubben har rett på sykemelding, el som vet hvordan det fungerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå