Hanne og jentungen Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg fikk tre pra nye sko av min mor. Hun visste jeg hadde hovne føtter, og kjøpte dem derfor en størrelse for store i str 36. De er så sinnsykt trange at jeg ennå ikke har fått brukt dem, noe jeg syns er litt trist, så nå gjør jeg noe smart, men smertefullt:)) Jeg har dynka det ene paret i vann og pressa dem på meg, men nå må jeg jo ha dem på til de er tørre, hehe:)
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 ojojoj... hva gjør man ikke for et par nye, lekre sko Lykke til vennen!
Hanne og jentungen Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg går dem tørre inne på parketten til mor:))
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hadde det litt sånn med de nye, fine kontorskoene mine fra Bianco... jeg hadde en stygg mistanke om at de kom til å bli for små utover dagen etterhvert som føttene hovner, så det jeg gjorde var å ha dem på fra morran, sørge for å gå masse i dem, og så la føttene hovne inn i dem... måtte nesten bryte dem av med kubein da klokka ble halv fire, men etter et par dager med denne strategien så ble de da inngått
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Uff og uff! Jeg hadde aldri turt å gå med sko som var for små bare for at de skal se litt lekre ut!! Går rundt i joggesko jeg, godt for meg det nå. Orker ikke gå rundt med høye hæler (og i tillegg for små sko), det får da være grenser!!!! Har ikke tenkt å ødelegge meg selv heller!!
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 hehe, det er ikke så ille som det virker som Skoa blei kjempegode når de ble inngått litt, jeg kjøpte de med vilje ett nummer for store så de passer fint til mine svangerskapshovne bein. Jeg har på meg de "fine" kontorskoene midt på dagen, mens joggeskoa blir brukt på morran og ettermiddagen. (jeg brukte ALDRI joggesko på jobb før jeg ble gravid! så noe har forandret seg ja...) lurt å skifte i løpet av dagen uansett. Bianco-skoene er superfine, de har ikke særlig høy hel, og den lille som er der, er plassert midt under hælen min. God og stabil sko faktisk. og fin så her blir nok ingen ødelagt, kjære deg
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Det var betryggende å høre ka-ping :-)
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Jeg er faktisk litt fornuftig innimellom, selv om jeg liker å ta meg bra ut på jobb hihi... må dessverre innrømme at favoritt-paret mitt, de grønne pumpsene, blir stående på hylla til utpå vårparten en gang. Sukk... det går heldigvis an å være fjong på jobb med annet enn sko - blant annet klær, hår og smykker. Som du kanskje har lest av et av mine innlegg her inne så er heller ikke slikt helt risikofritt - nå sitter jeg her med et superflott smykke jeg ikke kan ta på, for da lukter det så rart av fingrene mine at jeg blir kvalm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå