Anonymmammatil3 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Noen som vet om denne vogna er billigere i Sverige? Vurderer egentlig å kjøpe fra Rita Holm (anonserer på finn.no) Men jeg bare lurer...
Gledelig Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hei! Var i Sverige i sommer. Tror det var rett ved Svinesund, der så jeg at Teutonia vogner var mye billigere enn i Norge. Men husker ikke vilke det var, og om det var salg... Lykke til!!
Donna73 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Vi kjøpte Teutonia S3 i Sverige i august. Den var da på salg og det følgte med Teutonia stellebag, hard el. softbag. Vi kjøpte vogna, fikk akkurat den fargen vi ville ha - der har de det meste på lager - kjempegod service og vi fikk med oss vogna hjem med en gang. Betalte ca NOK 6.000,- men da fikk vi også med oss et par babytøfler, en bamse som vi fikk på kjøpet og Sangenic bleiebøtte. Vil tippe vogn med hardbag, regntrekk og stellebag kom på rundt kr 5.600,-. Du får med garantilapp. Har en venninne som også har kjøpt Teutonia vogn i Sverige, når hun har hatt problemer med vogna har det ikke vært noe problem å få byttet delene i butikk som fører Teutonia her i Norge, selv om den er kjøpt i Sverige. Anbefales absolutt!
<3 + <3 + <3 Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Vi kjøpte vogn via www.ping-pong.online.com. Sportsvogn, håndbrems, duobag, madrass til bag og regntrekk. Bet 25% moms når vogna kom inn i norge, og havnet til slutt på ca 5400,- før vi fikk den levert på døra.
<3 + <3 + <3 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 ....OG stromtrekk/fotpose selvfølgelig... *glemte*
Donna73 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Fulgte selvsagt med madrass til hardbag, regntrekk og fotpose. Det glemte jeg visst å spesifisere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå