hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 bare et lite spørsmål.jeg er i30+5 i dag. de siste dagene har jeg kjent mindre liv enn vanlig. trenger jeg å bekymre meg eller trenger jeg ikke det så lenge jeg kjenner litt liv?kanskje barnet har festet seg???blir det mindre liv da? håper det er noen som kan svare meg. god helg alle jenter...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Kjenner du noe som helst liv på et døgn, skal du ikke bekymre deg. Ungen har det trangt, og kanskje vil den slappe av litt også. Jeg er 29+1 og har hatt en roligere mage de siste dagene. I natt var det pip stille, mot normalt. Sto opp og drakk masse saft, da ble det liv. Kan anbefales.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Her hos meg og lillinegn gå det i "faser". Her er det fullt kjør i nærmere en ukes tid, så tar han en 3-4 dager som er rolige. Jeg kjenner liv hver dag, men er ikke samme tempo som når det er fullt kjør. Tror det er helt normalt. Det er også blitt trangere, og bevegelsen blir roligere. Samtididg kan du merke mindre ettersom hvordan barnet ligger. Men blir du veldig bekymret så ta kontakt med jordmor!
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 takk for svaret:)ikke greit å være førstegangs fødende vettu':)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg er forresten 30 + 4..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå