Gå til innhold

Oktober: Noen flere som helt har mistet sexlysten her??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i alle fall en av de... Sex frister ikke i det hele tatt lenger. Føler meg som en boms rett og slett.... Mannen min sier jeg er flott, men føles ikke akkurat slik med en diger mage og masse vann i kroppen.... Stakkars mannen min, vet jo han har lyst på. Føler jeg må ha sex innimellom, men det er jo ikke noe gøy å ligge der å håpe vi snart er ferdige snart. Noen flere i samme situasjon eller er det bare meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her og, har mistet helt sexlysten. Ser på sambo at han er "kosesyk" men når jeg er drit lei så er det ikke lett. Sambo synes jeg er sexy men det føles ikke sånn, føler meg som den flodhesten som vagger bortover. Sex får vi vente med te jeg orker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, den er blitt borte på vralte-veien et sted....er jo ikke no stas når bekkenet krangler, og når det utvides nedentil (med oljer og greier for å liksom unngå rifter) blir det heller ikke helt det samme som før....

Men siden han orker å massere med oljer for meg, får han av og til kos tilbake! Sex er jo mer enn samleie. Men jeg er ikke kvalm eller noe da, får jeg nesten legge til...da hadde det vært veldig vanskelig. Enn så lenge klarer jeg å manøvrere magen og bekkenet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde mistet lysten nå. Har bare fått økt sex lyst, men nå får vi ikke ha sex før ungen kommer om 7uker. Fordi den lille har lyst å komme nå (33+1) så må bare gjøre alt for å ikke provosere frem en fødsel.

Men sex er jo ikke bare samleie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk bitte litte gran lyst igjen, men jeg orker rett og slett ikke, har fått sånn verking nedover i lysken og i "musa",veldig ubehagelig. Kan dette være et tegn på at hodet fester seg tro, eller er det bekkenet som utløser disse plagene...ikke godt å si.

Hver dag tenker jeg, i kveld da skal det bli litt action...men så kommer kvelden og det verker som besatt, da er det bare å legge de planene på hylla,hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok, men med en morragretten type, som må grytidlig opp om morgenen, blir det et problem også....Annen hver helg har vi barnefri, da er ting litt greiere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...