Gå til innhold

Hallo septemberdamer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg en dag på overtid..Blir nok ikke noe i dag kjennes det ut.Håper det står bra til med allesammen!!! Noen er kanskje i gang nå??Vel, lykke til og ha en flott helg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Er selv på to dager overtid i dag, og kjenner lite til at det skal skje noe med det første.. Mensmurringer har kommet og gått, men ingen tegn til noe større hendelser.

Jeg ser med skrekk og gru på muligheten for å gå både en og to uker over. Dette er jo andre barnet, skulle ikke gå over da?? *ler*

Men pytt, h*n kommer når h*n er klar.

Lykke til alle sammen :o)

min mage uke 40:

http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/446695

Alias: elefant.. hehehe..

Tvi tvi, allihopa..

Skrevet

Akkurat en uke over i dag, og hadde nettopp min første time til modningsakupunktur for å prøve å kickstarte kroppen min. Babyen romsterte fælt der jeg lå med nålene- men jordmor kjente på pulsen min etter behandlingen og sa: "Neei, dessverre..blir nok ikke fødsel de aller nærmeste dagene på deg". Søren, hva er dette her for ubrukelig fødekropp da..?!

Skrevet

Månebarn, jeg har vært til to runder med modningsakupunktur, uten hell.. Ser ut til at vi har like vanskelige babyer eller fødekropper, eller så bare trives de små så utrolig godt inne i magene våre! :o)

Skrevet

Hallo igjen! Er her jeg også, 1 dag igjen til termin. Ingen tegn på at noe er i gang, selv om det murrer en del. Er hjemme med kommende storesøster og 2 kamerater av henne (planleggingsdag i barnehagene i området), og mens de er ute og leker i hagen sitter jeg her - god barnepasser, hihi :o)

Litt rart å tenke på at det kan skje når som helst og uten forvarsel..Hadde jo vært kjekt å føde rundt termin, og slippe maset fra alle kjente, hehe..

Hvor skal du føde hen, Bruse?

Skrevet

Her står det bra til . Jeg misunner ikke dere som går over tiden. Håper så inderlig jeg slipper det. Er liksom så innstilt på termin datoen.

Håper dere slipper og gå så fryktelig lenge over da damer.

Lykke til :)

God helg

Skrevet

Uff da- du også, Linda? Når hadde du termin forresten? Får håpe vi ihvertfall får lettere fødsler så ikke det bare er penger ut av vinduet ihvertfall...!

Skrevet

Hei igjen :o)

Hadde termin på onsdag..!

Men som nevnt, lite som skjer..

Skrevet

Jeg sitter også her og venter. 18 dager igjen til termin. Skal til vekstkontroll (igjen) på mandag, siden junior har bestemt seg for at han ikke vil bli noe større med det første. Har fått beskjed om at jeg ikke får gå over termin, så da sitter jeg her og teller ned... Vedder på at når termindatoen kommer og jeg er feitere enn noen gang, så kommer de på føden til å si :"Alt ser fint ut, så du kan bare gå videre..." Føler på meg at jeg står i fare for å bli voldelig da....

Det er så spennende å følge med på alle som "føder". Føler at jeg liksom rykker litt frem i køen da...

Skrevet

Heihei! Akkuratt 10 dager til termin idag! Håper så inderlig at babyen vil ut litt før! Iallefall ikke etterpå...:( Er sååå lei av ikke å klare å gjøre noenting og føle meg pyton!

Var til legen idag, og babyen er plassert godt nedi bekkenet, sånn at legen måtte bruke ultralyd for å finne hodet! Så håper på at det er ett godt tegn på at fødselen kan starte snart...

Skrevet

Hei Propellen!! Jeg skal føde på KK på Haukeland. Du da?? Men det blir nok ikke i dag...

Skrevet

Jeg har bare seks dager igjen til termin! Har egentlig tenkt fram til nå at det ikke gjør noe om det går en uke eller to eller tre til fødsel, men nå merker jeg at jeg begynner å bli lei og klar for å få fødselen og ventetiden overstått. Blir spennende å se hvem denne lille personen inni magen min er! :)

Men hodet står fortsatt høyt, over bekkeninngangen, så jeg er litt opptatt av dette for tiden. Skjønner ikke helt hvorfor han ikke synker nedover i bekkenet snart. I tillegg ligger han litt rart. Skal til ekstra UL på mandag for å sjekke leiet og størrelsen på babyen og at ikke morkaka ligger i veien. Håper at alt er bra, da føler jeg meg nok litt tryggere når fødselen kommer i gang!

Har en del kynnere og menssmerter, ellers ingen tegn på nært forestående fødsel. Er spennende for tiden .... :)

Skrevet

Hei Bruse, hvis det fortsatt ikke har skjedd noe, så har du bare 2 1/2 time igjen - før du er over termin (huff; den var slem!!). Skal vel ikke si noe..klarer garantert ikke å komme til termin jeg heller - hvis jeg ikke skulle våkne i natt og riene har begynt *håpe håpe*.

Skal føde på Riksen, jeg. Var der sist, og var veldig fornøyd. Nytt og ikke slitt :o) Jaja, vi "sees" vel her inne noen dager til, da (eller uker - knurr)

Skrevet

Huff da, ammetåken har allerede slått til. Du er jo en dag over allerede...

Skrevet

Heisann!! Jeg er her enda jeg..Men er ikke lei heller,så det går helt fint!Ikke lenge igjen til terminen din heller...Spennende å se da!!

Skrevet

8 dager til termin... Er ikke lei men begynner å bli klar igrunnen...Er bare nervøs for kondisen min,jeg... Har hatt bekkenløsning siden juni og har ikke akkurat kunnet jogge på tur,nei.... Håper jeg har kondis nok til en fødsel...

Har et gulv som må bli lagt ( kjøpes inn på mandag), amme-stæsj må kjøpes inn,- samt lakner. Men ellers tror jeg at vi er godt rustet egentlig. Oj, ja,må pakke baggen snart. Føler liksom at så lenge baggen ikke er pakket så lar tøtto vente på seg. Så i min teori,hvis jeg pakker baggen sånn ca på onsdag, så kommer hun rundt da. Akkurat passe. kremt. Så får vi se om min syltynne teori tåler viljen til jenten min :)

Skrevet

Jeg er 5 dager over i dag, og har vært til 5 runder med modningsakupunktur.....

Skrevet

Åh herreguuuuud! Så lei jeg er. Har vært lei i et par uker nå. Har 12 dager igjen til terminen. Dagene snegler seg av gårde.

Har vært flink gjennom hele svangerskapet til å finne på ting - for jeg vet at jeg kan bli utålmodig, men etter at jeg gikk ut i permisjon bestemte jeg meg for å hvile og ta det med ro. Det er jo bra, men blir så lei. Har forsøkt noen kjerringråd, men så lenge det ikke er modent, så skjer det lite. Hodet er festet, men livmortappen har en kant igjen...

Sist fødte jeg 9 dager før termin. Proppen gikk 6 dager før det igjen, så jeg hadde selvfølgelig håpet at det samme skulle skje denne gangen, men neida... ikke denne babyen. Sukk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...