Gå til innhold

Symfuse--fundus mål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag. Er 18+1 og ligger allerede utenfor normalen på dette målet hehe Ikke mye men litt...

Noen flere som er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i uke 18+1 var jeg bittelitt under normalen. Ca 14,5 cm eller noe sånt. Hva var du da?

Skrevet

Er 22 uker påvei og ligger rett over den røde streken..

Skrevet

Bare for å presisere en liten ting: Det grønne feltet er normalen. Den røde streken er bare gjennomsnittet. Det å ligge over/under den røde streken, men fremdeles innenfor det grønne feltet, betyr altså at en er innenfor normalen. Uten variasjon - intet gjennomsnitt... :)

ps: jeg har ligget mellom den røde streken og grensa for det grønne feltet hele tida, gjorde det også med forrige knøtt. Jeg har kort, svai rygg, framoverliggende livmor og bærer rett framover (ikke i bredden), og får dermed stor mage. Knøttet inni er derimot helt gjennomsnittlig på størrelse :)

Skrevet

Jeg ligger helt på toppen av det grønne feltet, og det eneste JM sa var at: 'her var det jo flott vekst':))

Skrevet

Hum. jeg var 17 cm i uke 15.. laaaaaangt over både streken og det skraverte feltet.

Nå gruer jeg meg litt til UL - håper jeg bare er stor fort og ikke at det er to...

Skrevet

Jeg ligger utenfor det grønne feltet. Ikke bare over snittet : )

Målet var på 19 cm .Er 18+1

Skrevet

Jeg ligger også litt under det grønne feltet.....

Skrevet

Jeg målte 18 cm i uke 17. Over det grønne. var på UL i dag 19+2. Nurket hadde helt normale mål, så str på ungen og symfuse henger ikke alltid sammen- bare litt stor livmor...

Skrevet

Jeg var på kontroll i forgårs, er i uke 18, og var 18 cm :-) Legen sa at hvis det hadde vært to, så ville den ha vært enda større...

Skrevet

Ingen slår mine mål, tror jeg...i uke 21 var SF-målet mitt 26 cm......langt utenfor det grønne området. Og jeg venter bare en....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...