Gå til innhold

Oktober: Har gulla deres fått navn?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en liste med navn men siden vi ikke vet hva den lille er så er det vanskelig å sette navn, velger vi et jentenavn så er det kanskje en gutt og det samme motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet har vært bestemt lenge før vi fikk vite at det blir ei jente. Da jeg fikk vite at jeg var gravid sa jeg med en gang at det var lille Mathilde som var på vei :o) Men vi har jo vært innom et par andre navn og. Guttenavn var helt håpløst! Vi har ei Amalie og en Julian fra før da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her står det mellom thea og camilla... har ikke helt bestemt oss. vil vil vente med å bestemmeoss helt til babyen har komt til verden og vi har sett henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det blir en Sofian.

 

har bestilt smokker med navn og pappaen har kjøpt armbånd å gravert inn navn.

 

Så da får vi hape det plutselig ikke kommer en jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke peiling desverre... Vi har 2 navner som vi synes er fint for et gutt, Aleksander/Alexander, eller Adrian. Vi har en Charlotte fra før, så jeg tror at Aleksander/Alexander passe best til Charlotte, men der er så mange Alexanders i Australia! Og Adrian det har begyntt å bli flere av her, og mindre av i Australia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin Alexander (bruke Odin)

 

men skulle det bli jente så er det

 

Julia Maria ( bruke Julia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har i jente som heter Nathalie fra før og venter gutt denne gangen.

Mest sansynlig vil navnet hans bli Sander.....syntes det er ett så herlig navn:0)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Sunniva og Selma som alternativ, men så plutselig ble jeg så usikker....og så dukket det opp fler, så nå er jeg i allefall forvirret.

Hva syntes dere?

 

Sunniva

Selma

Mathea

Leah

Victoria

Ariel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss helt. Har 2 jentenavn som det står mellom. Når det gjelder guttenavn er det mer usikkert... Vanskelig dette her! :)

Vi vet altsp ikke kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...