Gå til innhold

Blødning og sånt etter SA

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i uke 7 da jeg fikk SA. Legen sa jeg skulle ikke blø mer enn mens og ikke mer enn en uke....og om jeg fikk infeksjonssmerter skulle jeg ta kontakt. Om to dager har jeg blødd i en uke og jeg blør ganske konstant jeg...og mye mer enn en mens... Kjenner jeg konstant småkvalm og har elendig apetitt,- bare psykisk eller?

Har jo hatt vondt i magen, litt småøm fremdeles som kommer og går...normalt?

Hvor vondt skal det gjøre om det finnes rester som må skrapes ut?

Synes liksom ikke noe gjør vondt etter jeg fødte min sønn for en tid tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg, så fælt å lese at du mistet spiren din!

Jeg ville bare ringt sykehuset jeg, tror det er veldig individuellt hvor mye man blør. Jeg blødde lite begge gangene men begynte å blø litt til etter ca 10 dager. Det er sikkert normalt at du blør, men ring for å være sikker.

Klem

Skrevet

Jeg blødde i 2 uker jeg etter jeg mistet, så det er nok individuelt hvor lenge man blør. Hadde du utskrapning eller? Føler du deg bra sånn ellers da? Om du ikke er svimmel og sånt tror jeg det sikkert går bra, men er du i tvil så ring til gyn. på ditt sykehus og spør etter vakthavende, så får du svar:)

Skrevet

Ingen utskrapning,derfor fikk jeg beskjed om å være observant på infeksjonsmerter eller stor blødning. Men jeg tror vel kroppen ordner opp. Ellers føler jeg meg sint. Iallefall idag....Så det er bare å bite tennene sammen og komme seg igjennom det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...