Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har testet med EL tester hele uken, testet både morgen og kveld for å være sikker! Fikk positiv EL test i går! Dagen før positiv EL test hadde jeg veldig mye vanndig utflod, kan man ha mest utflod før positiv EL test? Kan dette variere fra syklus til syklus? Noen som kan eller har erfaring med dette? Skal etter testen ha EL i dag eller i morgen!
Krokodillemor Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg har desverre ingen kunnskap om EL-tester, men sjekk pernilleinfo. Det re en hjemmeside som du sikkert kan finne adressen til et sted på forumet.
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Skal se om jeg kan svare deg her, ikke sikkert jeg har rett. Når EL nærmer seg kan man få litt mer utflytende utflod, det er noe jeg får men sikkert ikke alle.... Det er heller ikke alle som får mer utflod. Dette kan også variere fra syklutil syklus.... Etter et positivt test så kan EL skje samme dag eller par dager etter, men dette er noe du må teste etter for i dag kan EL være over... Så test er mitt svar på dette.... Men ville nok ha hoppet i senga i går og i dag for å være sikker... Som sagt så vet jeg ikke så mye om dette men du kan jo sjekke ut denne nettsiden: www.pernille.info Her står det ganske mye om EL, mens og masse annet, anbefaler denne. Vi har også laget en tråd her som heter: Nyttig info på bli gravid. Vet ikke om du har lets der men kan stå noe der også. Dytter denne opp i såfall.. Håper du var noe fronøyd og ble så veldig mer forvirret, ikke meningen... Lykke til=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå