fartilti Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg er født 200574 og min samboer 060280 vi lurer på om det blir noen barn oss i nærmeste fremtid da vi driver i en prøverørs prosess.
fartilti Skrevet 8. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2006 Venter i spenning jeg nå altså, er ikke så mange gutter her ser jeg. Så kanskje ikke så mange som er like spent som meg :-)
fartilti Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 dytter meg selv opp engang til jeg
fartilti Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 dytter meg selv litt opp jeg
Elastica Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Heisann:-) Morsomt nick hehe... Ser veldig bra ut for dere slik jeg ser det. Fikk opp gravide- kort på oktober, men kan jo selvsagt klaffe andre mnd. også fordi det er vanskelig å spå nøyaktig tid... Ser ut som om det klaffer snart og ønsker dere masse lykke til og sender masse babystøv!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå