Gå til innhold

Bevegelse??

jeje nr2 har kommet:)

Anbefalte innlegg

Ja jenter, nå er vi kommet rundt den tide da de fleste av oss her inne snart eller allerede har kjent spark og lignende.. Artig=) å spennende.. Er 18 uker å har ikke kjent noe som jeg kan si er liv/bevegelse enda.. Men venter i spenning.. Hvordan er det med dere andre?? Flere som venter?? Eller koser dere med bevegelser å spark??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner spark nesten hver dag og har gjort det den sidste uke (19+0 idag) I begynnelsen var det bare små bobler, men nu er hun begyndt at sparke ordentligt...specielt når jeg laver yoga :o) Koseligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente de første sparkene på onsdagskvelden når jeg la meg. Kjente først et bittelite dunk.. så et litt kraftigere et midt på magen litt under navlen.. FOR EN FØLELSE!!!! :o) Måtte tørke tårer jeg.... hehe.

Tror ikke jeg har kjent noe etter dette, men det blir vel bare mer og mer framover tenker jeg.. hehe..

Er 16+5 idag :)

Gleder meg masse til det blir liv hver dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+0 i dag jeg og... Har kjent bevegelser siden uke 9. Men mest denne uka. For nå er det hele tiden...

Det er så deilig... Spesielt etter UL. Det var så godt å få se lille jenta vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel kjent liv i noen uker nå.. men i den siste uka har jeg ikke kjent spark,men at bebisen snur seg. d kjennes akkurat som om en klump som rører seg der inne. ganske merkelig..

1 uke til ul,og gjett om den uken går sakte.. sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld for over to uker siden kjente jeg noe veldig rart - liksom som om det var en bitteliten hval som snudde seg rundt nedi magen. Etter det har jeg ikke kjent noe som jeg er sikker på at ikke er meg. det kiler stadig vekk, men jeg vet jo ikke hvordan en baby skal kjennes ut, eller hvordan en gravid mage skal kjennes ut... En kveld for noen dager siden var det noe som "dunka" nederst i magen sånn at det kjentes på utsida, men jeg vet ikke - det var nok sannsynligvis noe som kom fra meg og ikke babyen, for det kjentes liksom ikke som et spark innenfra magen? Pappaen til magen fikk kjenne på likevel - og han ble veldig fin i ansiktet:`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 18+4 idag, har ikke kjent noen ting.

Var på ultralyd på mandag, så alt står jo bra til,men allikevel kunne jeg ønske jeg kjente noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent "bevegelser" i magen de siste ukene og spark de siste dagene. Skikkelig kos. Hvertfall det jeg fikk midt under UL som jeg både kjente og så ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent lite ennå, er 17+3 nå, men har hatt litt bobling i magen...sommerfugler-følelser, gleder meg masse til å kjenne liv inni meg, det er jo så koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Er 18+2 idag og kjenner veldig mye bevegelser til tider... noen gang føles det som om det er krig inn i magen... en skikkelig kickbokser blir det vel... =O)

vi var på ul forrige uke og fant ut at det var gutt... gjett så gla vi ble (har ei jente fra før)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjente for første gang spark for et par dager siden, da var jeg 16+3. Det var helt fantastisk. Kjente spark i går også. Det er nok en aktiv krabat der inni!:) Skal på ultralyd om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg har kjent litt liv:) vet jo ikke åssen det skal kjennes ut, men jeg har hatt noe som likner litt på leamus.. hehe .. i magen. bare ikke sånn lang vibrering sånn man gjerne har på øyet, men bare korte "sammentrekninger" liksom. fikk en ganske sterk en her for nesten 2 uker siden. er nå 17+3. er noen dager siden sist jeg kjente noe nå. gleder meg masse masse til å kjenne spark hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent bevegelse siden uke 16, men det er enda mer tydligere nå. Er 18+5. med førstemann kjente jeg ikke noe særlig før i uke 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følte at det er noe, men ikke vært helt overbevist om at det var babyen i ca 2 uker. De siste 5-6 dagene har jeg blitt mer og mer overbevist om at det er ungen, på fredag ble jeg helt overbevist, da det føltes ut som det var en sprettball der inne, og når jeg la hånden på magen selv kjente jeg det helt klart i hånden i tilegg. Lørdag klarte pappaen å kjenne sparka. Syntes det kjennes ut som veldig, veldig sterk puls egentlig. Sånn når man har trent kjempe hardt og kjenner på hjertet, men da sånn bare et slag nå og da (i de mest aktive periodene kjenner jeg kanskje 5-6 trykk, spark i minuttet), men omtrent sånn. Veldig moro :-) Er nå 17 + 6.

Kjenner det mest om morgenen og om kvelden (sikkert fordet er da jeg kjenner etter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...