Gå til innhold

Første natten hjemmefra...


-carina-

Anbefalte innlegg

I helgen skal vi avgårde og besøke svigers... Skal være hjemmefra i to netter, og jeg er veldig spent. Vi har fått sånne fine sovevaner til Karsten, han legger seg ca klokka åtte, og ammer to ganger før klokka ni på morgenen... Håper ikke vi ødelegger rutinene ved at han skal sove i en annen seng... Og så er det veldig langt fra stua og opp til rommet han skal sove på, han som er vant til at vi kommer med en gang han begynner å skrike... Nå, ja, vi får tro det går bra!

 

Noen som kunne tenke seg et barseltreff neste uke? Onsdag eller torsdag? Jeg kunne godt ha invitert hjem til meg, men siden vi bor på så ulike steder er det vel enklest med sentrum...

 

Ha en riktig god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kan godt tenke meg barseltreff neste uke:-)

synes også onsdag var en fin dag å ha det på jeg, er ikke så mye folk ute sånn midt i uka! men hva med å prøve "den kule mage" der har de jo sånn kafè nede som vi fant ut på forrige treff!

Og der har de helt sikkert stellerom også:-) er jo ikke nær t-banen akkurat, men vi kan jo trille sammen opp dit og ta den som en liten tur?

 

bare kommer med forslag jeg... så for dere hyle ut hvis det er helt på jordet, hihi!!

 

Vi hadde første helga borte forrige helg, på familietreff i sverige! og gikk greit det! var litt sliten da jeg kom hjem, rart hvordan man merker forskjell på å være et annet sted sånn midt i ammetåka. for oss ble det en liten forskyvning til det bedre i rutinene, Amandus begynte å sovne mellom 10-11 istedenfor 8:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på treff onsdag. Torsdag kan jeg ikke, skal på røngten med to åringen for å se hvorfor hun er så innmari liten. Onsdag har jeg barnevakt fra før av til Emma, svigermor kommer, så hadde vært koselig å gå på kafe med dere da:-)

Gjerne på "den kule mage", er vel mer barnevennlig der for oss med masse vogner:-) Så får vi trillet litt sammen og, det er bare koselig.

Er litt i ørska om dagen, Sofie legger seg ikke før halv tre hver natt, jeg må opp igjen 8 med Emma, så er litt sliten merker jeg. Får håpe det går seg til!

Ha en topp helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på treff onsdag, for meg kan vi gjerne gå på den kule mage. Har aldri vært der selv så det er koselig om vi kan trille sammen :=) ( fikk bare tips fra en venninne..... )

 

Håper den første natten hjemmefra går bra for dere og at rutinen holder seg !

 

Hilde, håper virkelig Sofie legger seg tidligere fremover...stakkars deg, en blir jo helt utslitt....

 

Ha en god helg alle sammen, det er spådd kjempe vær både nå i helgen og til uken, det blir deilig ! :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, hørtes kjempe slitsomt ut Hilde! Og med den energien Emma har så må du jo bare være sliten stakkars!

Men så bra at du har barnevakt på onsdag allerede da:-)

 

Kan vi ikke møtes samme tid som forige gang, eller litt før? Var greit å rekke å komme seg hjem før rushen:-)

Hva med å møtes på jernbanetorget t-banestasjon? Utenfor 7-eleven, der hvor du kommer opp med rulletrappa/heisen fra perrongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forresten: Masse lykke til i helgen Carina:-) Det går nok kjempefint! Og håper du har like flaks som meg med rutinene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og første (og andre) natten gikk kjempefint! :-)

Rakk heldigvis frem før leggetid på fredag, og han sov så søtt, så søtt...

 

For 3-4 uker siden sovnet han i ti-tiden og sov fem-seks timer. Men vi har med vilje snudd det til at han skal legge seg åtte, vi. Da får vi litt tid hver kveld som vi kan bruke til oss selv enten alene eller sammen... Klart litt kjedelig for min del, for når jeg legger meg i 23-24 tiden, våkner han allerede 02-03 for pupp... Men han sover jo til 10-11 hver formiddag, kun med tre ammepauser. Så jeg får som regel nok søvn allikevel, selv om den blir litt avbrutt.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...