Gå til innhold

gubben er bare helt uinteressert for tiden...

Anbefalte innlegg

Hum, skjønner deg godt. Gubbn hadde en slik periode for en stund siden... Det er flaut og si det, men jeg er veldig "ivrig" av meg og er fryktelig glad i sex.... *rødme* Gubben er som regel ganske klar, og han er ekstra ivrig i disse dager heldigvis. Men tror kanskje også mannfolkene har en "mensfase" (kaller det bare det) som de er sure og grettne og ikke vil noe som helst.. Sånn er iallefall han jeg er sammen med.. Men heldigvis er ikke det en gang i måneden som oss.. innimellom så lurer jeg litt på hva mannfolka vil med oss når vi er på vårt værste.. Hehe.. Stå på dollypopp.. Kle på deg litt sexy undertøy og finn frem massasjeoljen.. ;)

Fortsetter under...

hehe,er mange som har nevn sexy undertøy nå...

men det er liksom ikke helt min greie.

hadde jeg hatt pupper så kanskje...hihi.

jeg synes det er mer flaut at han ikke vil jeg da.

det sies jo at det eneste mannfolk tenker på

er sex....hmmm.

hver gang det er sånn tenker jeg at "nå skal jeg slanke meg "

og bli super fin....men det funker like dårlig hver gang.

(nå tror sikkert alle at jeg er den dundra...er ikke det assa).

men skal ta en prat med han når han kommer hjem.

om 3,5 time:-(

tusen takk for oppmuntringen jenter!!

Hei igjen...

Jeg har ikke akkurat pupper og skryte av jeg heller.. Men kjæresten min har kjøpt no undertøy på kondomeriet, og det passet helt glimrende, og han elsker og se meg i det.. Føler meg som den kua i det.. Hehe

Jeg er heeeeelt sikker på at det ikke er noe i veien, og at han bare er sliten eller noe sånt. ;) Lykke til med samtalen.. Jeg skal ha nattevakt i natt, så da kan det vel hende at jeg stikker innom her en tur.. Kommer til å kjede meg ihjel ellers.. ;)

Takk og takk og takk Dollypopp! Deilig at noen har det sånn som jeg. Jeg tenker også at jeg skal slanke meg, bli sånn forsidedame i FHM... he, he... Det var godt at det ikke bare er jeg som tenker sånn.

Tror rett og slett ikke at EL har den samme effekten på gutter... Her inne er EL litt magisk, blant gutta er EL litt sånn HÆH? Kan jeg se på golf? Golf, mann!! Jeg har EL ikke sant, skjønner'u? EEEEL.

Nei, akkurat nå har jeg lite til overs for sexgale samboere og jenter som blir gravid på første forsøk. Eller "rull inn geipen og teip godt igjen, - kanskje du vil låne stiftemaskinen min?" som jeg pleier å tenke.

Thanks, dollypopp - og lykke til.

takk til deg også!!

må innrømme at jeg kjenner det buldrer inni meg når det ramle

inn "graviiiiid!!!etter bare 2 pp" innlegg her i tide og utide.

men,det er koselig for dem da.

vi får holde sammen og finne på nye metoder til å lure våre

kjære til sengs...hihi

Annonse

huff huff kjenner meg igjen der ja, er ikke gerit å ha det slik. da vi skulle ha nr to gikk det veldig greit i begynnelsen( de første pp altså), men etter som tiden gikk og fler og fler pp ble lagt bak oss uten noe resultat, ble han mer og mer uniteressert om jeg kan si det slik, menst jeg ble mer og mer fokusert på el tida mi, slik tror jeg det er for mange av oss som prøver lenge uten reultat. men en dag fikk jeg nok og spurte om han ville ha barn eller ikke, noe han helt klart ville, spurte så om han trodde jeg var jomfru maria, hvor han ser uforstående på meg og svarer eehh nei, og jeg sier hheemm trodde det jeg nå, siden du vist nok tror jeg klarer og lage denne bebyen alene. Det letta litt på stemningen og vi fikk snakket ut om hvor viktig det var for meg( selv i el perioder) at han viser at han har lyst på meg. og hvor viktig det var at han fortsatt viste innteresse for bebyen vi faktisk skulle lage.

Dette ble kanskje litt rotete forklart, og ikke kom jeg med noe godt råd, men det jeg ville frem til, var at jeg forstår vedig godt den følelsen.

Men jeg har all tro på at det vil ordne seg for deg.

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...