Gå til innhold

gubben er bare helt uinteressert for tiden...

Anbefalte innlegg

har el rundt disse dager, om ca 2-3, og han er bare

helt uinteressert i meg.

jeg prøver liksom å hinte til litt kos,men han bare holder

rundt meg og legger seg til å sove.

det er jo koselig det,men IKKE nå.vi har tross alt et prosjekt

på gang her.

forrige pp tror jeg det ble med 1 gang eller no.

bare litt frustrerende......tror jo noe er galt med en gang:-(

Fortsetter under...

Gutter er jo ofte litt som oss også... det er ikke alltid man er klar.

Vi har jo en egen avne til å tenke det værste med en gang,

Har dere et åopent forhold, og snakker om ting, så ville jeg tatt det opp.

Kanskje han er redd? om dere ikke har barn fra før kan tanken være litt skremmende,

Der kan være mange grunner, og de kan være velig enkle, så ta en prat om det.

Kommunikasjon er viktig, men ikke lltid lett(trust me)

Lykke til

:o)

ja,du sier noe der.

men han er jo kjempe gira på å få baby, og vi er i 16pp,så det

er jo ikke akkurat noe nytt.

jeg skal begynne på pergo neste mnd,men ser ikke noe vits i det

hvis det ikke blir noe kos uansett.

får ta det opp i kveld.han skal snart på jobb nå,så det får vente.

aarggg.....

Ja det tenkte jeg og. Kanskje han bare er litt skremt av tanken på barn? E jo en veldig stor avgjørelse. Min sambo var litt sånn når vi snakket om det. Jeg tenkte at for å gi han litt av kontrollen sa jeg bare om det var opp til han om han kom inne i meg eller ikke. Da blir det ikke så veldig press. Han kommer uansett alltid inne i meg nå men det er litt det å gi dem tilbake noe av kontrollen tror jeg.

Kanskje lurt å passe på det ikke blir pliktsex også... det kan jo være litt turnoff. Lykke til, det ordner seg helt sikkert hvis dere snakker om det:)

16 måneder er lenge, og gutter er gutter.

Han er nok sikkert lika gira som deg, men blir kanskje litt mye med da hei hvor det går hver måned, og da skuffelsen som har kommet. Ikke alle snakker om det, men vet min mann har gitt klar beeskjed om at han vil tenke minst mulig og høre minst mulig om det.(er veldig klar når jeg vil så ikek noe problem der, men vi er bare i 2 pp også.)

Mulig han er redd for en evt ny skuffelse(som vi jo SELVFØLGELIG IKKE håper kommer)

Ikke meningen å være hard her, så ikke missfostå.

Vi jenter har en evne til å gire oss opp på en annen måte en menn tror jeg, og takler skuffelsene bedre. Det vet jeg hvertfall jeg gjør i forhold til min mann.

Så symptom jakter ect, må jeg ta her inne ellers vet jeg min mann faller helt i bånn om jeg snakker mye om det og det ikke skjer.

Men alle er heldgvis forskjellig så det som er for oss er ikke nødvendigvis riketi for andre.

STÅ PÅ

Annonse

I disse dager er det EL på meg også, og jeg opplever også en samboer som ikke er helt gira for tiden. Men hos oss tror jeg nok det går på at han har litt for lange dager på jobben etc. Men igår fikk vi til en "kjapp en" selv om jeg så på samboer at han helst ville sluppet og bare sovet..

Det med å bli skuffet når mensen kommer kjenner jeg godt til. Men min samboer sa engang. "Jeg har ingen forhåpninger jeg, så da kan jeg ikke bli skuffet" Jeg ble selvfølgelig skuffet når han sa det. Jeg trodde han ikke ville ha barn allikevel. Men så forklarte han at det skjer når det skjer. Men håper man for mye blir man så veldig skuffet.

Men når det er sagt, så har han i ettertid også sagt at han blir skuffet når jeg får mensen. For han vil jo så gjerne ha barn han også..

Litt rotete, men dere skjønner sikkert hva jeg vil frem til her.

Krysser fingrer og tær for at alle skal få full klaff i disse "full-måte-tider"

Mannen min blir litt skremt om jeg plutselig er veldig interessert i sex i noen dager. Han skjønner hva jeg egentlig er ute etter og jeg tror han synes det er litt rart. Derfor sier jeg ingenting om når EL er :-)

Annonse

Jeg har iallefall funnet ut at mannen min orker mye mindre når det er mye stress på jobben. Har fått beskjed om at vi må legge oss litt tidligere hvis vi skal orke å lage barn! Også er det det med å si ifra da... noen ganger hinter vi laaaangt over hodet på hverandre istedet for å bare si ifra hva vi har lyst til ;) Kommunikasjon er vanskelig til tider altså!

Jeg sliter med det samme. Gubben min har alltid hatt mindre sexlyst enn meg. Men nå når vi prøver å bli gravide har jeg spilt kortene mine litt smartere enn vanlig:

- lar alltid han ta initiativet når jeg ikke har EL (snakker aldri om EL, selvfølgelig),

- Når EL er gir jeg alt: Sender sexy sms`r om at jeg har lyst på han, kler meg i noe sexy og forfører han og er mest mulig uimotståelig:-)

Tror det eller ei: Det funker.. så håper det var litt til hjelp for deg også.. Overrask han med noen sexy stay-ups i kveld, så tenker jeg det gjør susen..

Lykke til!

Jeg måtte bruke slue metoder i går, da jeg plutselig oppdaget el slim. Var på dag 41 i syklusen, venta absolutt ikke på el da..

Skulle vekke han etter at han hadde tatt seg en middagslur. Hinta litt frampå om sex, men han sa at han var for trøtt.

Æsj tenkte jeg. Kan jo ikke gå glipp av el, men det kunne jeg jo ikke si. Så jeg begynte å beskrive hva vi kunne gjøre, og det hjalp!! Trøttheta gikk fort over da, hehe.

Jeg må si meg enig med Geddy her, prøv noe nytt. Kanskje han føler at du kun vil ha han pga el, men ellers ikke er interessert... Det kan være mange grunner til at han oppfører seg som han gjør.

Lykke til :o)

Du er ikke alene dollypopp......har en sånn pp selv nå...tror vi har kosa 2 ganger denne pp'n. Og det kjennes ut som el er idag.....Får prøve å lure han i seng i dag da.....men hvis det ikke klaffer denne pp (5pp) heller så veit jeg hvorfor! Ville bare si at du er ikke alene! Sender deg en goood klem.

Hmm... må si det at jeg kan ikke sette meg i deres posisjon, for min kjære kan jo aldri få nok! :o) Her er det jeg som sier ifra når og at jeg har lyst.. for han vet at jeg ikke alltid er i form til sex.. Mens han kan ha sex hver dag!!

tusen takk!!

var sånn forrige pp også,så håper ikke det er sånn det

blir fremover.

da er jo poenget med pergo borte,hvis vi ikke skal benytte

av oss den super el legen mener jeg vil få....

men,håper det tar seg opp og at det snart klaffer for oss.

lykke til til deg også emblamamma!!

Beklager dollypopp! Det kom visst helt feil ut det der.. var faktisk ikke ment sånn som det hørtes ut!! For jeg unner dere alle å få en baby!!!

Men ville bare si det at for meg er det ikke alltid så lett å tenke på at in kjære kansje ikke får sex så ofte som han vil pågrunn av meg!!

Men når det gjelder deg og din sambo, så vil jeg bare ønske dere lykke til! Håper dere får snakket ut om det, sånn at det blir lettere for dere i den tunge prøvetiden! Ikke no godt å gå rundt å to det er no galt osv..

Håper du ikke ble veldig sint på meg da, fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg nå! :o(

Masse lykke til!!!

den er grei!

kanskje litt hårsår i dag..

ordner seg nok,må bare høre med han

hva som skjer.og det er ikke så lett,for han jobber

hele tiden.

men,skal nok få hukket tak i han før el er over ja;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...