Sjifra Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg fikk en jente, som 20 åring, det er nå 8 år siden. Svangerskapet var fælt med oppkast, svimmelhet og alt som kan tenkes...Fikk meg ny partner for 5 år siden og har prøvd å få barn siden. Første gang det lyktes var i oktober 03. Symtomene var så annerledes fra første svangerskap så jeg var vel litt bekymret. Da jeg var fire måneder på vei begynte blødningene tidlig en morgen jeg var på do. Det var rett inn på sykehuset og under en ultralyd fikk jeg vite at embroet døde allerede i uke 4-5 men at kroppen valgte å beholde det.Deretter var det full utskrapning. Nå har vi endelig fått det til igjen, men symptomene er veldig svake denne gangen også. Har litt mensaktige smerter, litt trøtt og hender jeg kjenner et snev av kvalme midt på dagen. Mannen min er helt i ekstase som meg men alikevel henger det i den siste hendelsen...Kan svangerskap virkelig være SÅ forskjellige?Og hvor tidligt kan man få en ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, alle graviditeter er forskjellige! Jeg har hatt to sa, er den første gangen husker jeg at jeg fikk veldig vonde bryster og det var alt. Den andre gangen hadde jeg null symptomer og nå har jeg kjempe vonde bryster og kvalmen kommer og går! Er 7+5 uker på vei i dag og tok gynokologisk ultralyd (GU) i går....vi så at det var noe der, men det som var tydelig var hjertet! Helt utrolig! Jeg valgte å gå tidlig til GU fordi jeg var nervøs for å miste igjen. Min søster sier at kvalme er som oftest tegn på et sunt svangerskap, men det finnes andre som kan gå igjennom nesten hele svangerskapet uten å nesten merke det. Andre igjen kan spy hver dag i hele 9 måneder! Håper du fikk svar på det du lurte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen å lillegutt Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 et svangerskap kan være veldi forskjellig fra gang til gang, jeg er i mitt andre nå, og det er stor forskjell fra første. første gang hadde jeg nesten ingen smerter var ikke kvalm, hadde det rett å slett topp under graviditeten, men denne gangen er jeg sinsykt dårlig, ble sykemelt før 14 dager siden, pga kvalme og svimmelhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 Første gang var jeg som deg, utrolig kvalm, pluss alle symptomene veldig sterke, fikk gutt. Denne gangen har symptomene vært myyyyyyyyye svakere, og til tider ikke vært der. Jeg får ekstra UL på grunn av tidligere komplikasjoner mm, men skal si deg at alt er bra med den lill:) Nå går jeg over i 2. tri om noen få dager:) Jeg var på sist UL på tirsdag:) Neste er ordinær i uke 18:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjifra Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. september 2006 Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå