Gå til innhold

Oktober: Hvor mye av vinterklær kommer dere til å kjøpe inn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er mye ute og triller... derfor kjøper jeg en god del ull!! Har arvet en troll-dress som skal testes... Vinterstøvler brukes erfaringsmessig li

te... Men våre begynner vel å gå snart, så da må man vel ha alikevell:)

I tillegg så må jeg ha ny pose til vogna... Titter enda, men tror nok jeg går for Odenvâelder Lammy xl.

Lillegutt skal begynne hos aktiv dagmamma og regner med at han kommer til å være ute hver dag uansett vær. Har kjøpt;

Reimatec dress

Reima fleece dress

Reima tec lue

Troll vanntette lubber.

Ellers blir det ull under, kommer til å kjøpe ull/ silke undertøy og ull fra Sparkjøp, samt strikkedresser fra farmor;)

Ska få låne ein dress til vinterbruk. er ikkje i barnehage,men hos dagmamma så eg kjem ikkje til å kjøpe så mykje i år. har vintersko. skal få seg god vinterjakke og slike varme skosokker.

Så blir det ull under, hadde litt problemer med at han ikkje tålte det inntil huden i fjor. får prøve i år om ikkje får vi ha bomull under.

må nok ha en god og varm dress og ett par sko hadde vært kjekt å ha..

men gidder ikke kjøpe noe dyrt som reima og troll...

venter til hun skal i b.hagen med slikt dyrt utsrtyr tenker jeg...

nei, må en tur til byen snart... ;o)

Kjøper ikke så veldig mye, men litt blir det jo. Han er til dagmamma, så der regulerer de litt lettere om når på dagen de er ute. Er det forferdelig vær fra morgenen av, så venter de litt med å gå ut. De er likevel masse ute, så da har han en parkdress fra Tekstilfunn - tror den kostet 299,-. Den er veldig lett og dermed lett å bevege seg i. Har det regnet nettopp, så har vi ei oljebukse utenpå. Kjøpte sko nå i helga siden han ser ut til å gå snart. Under (og hele dagen) er jeg veldig glad i ulltøy, har både Janus Prinseull, Tom og Trine (Spar Kjøp) og Peanuts (?) fra Cubus. Gutten er aldri kald, og aldri klam når vi bruker ull.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...